Vendégek készítették a Starbucks ünnepi poharait

2016.11.23. | Kategóriák: teljes cikkgyűjtemény, Hírek

Húsz év után először vendégek által alkotott mintákkal díszíti ikonikus piros poharait a Starbucks. Az Instagramról kiválasztott pohártervekkel a kávézólánc világszerte a karácsony közös szellemiségét ünnepli. A 13-féle pohárból Magyarországon 8 elérhető.

A Starbucks-rajongóknak 1997 óta a piros poharak érkezése jelzi az ünnepi szezon kezdetét. Az évek során a poharak díszítése a klasszikus, aprólékosan kidolgozott karácsonyi motívumoktól az elnagyolt modern vonalakig váltakozott, de megjelenésüket minden évben óriási várakozás előzte meg. A tavaly megjelent díszítés nélküli változat világszerte rajongók ezreit ihlette meg, hogy tollat ragadva saját ízlésük szerint varázsolják ünnepivé a poharaikat.

A múlt év decemberében a Starbucks megkérte vendégeit, hogy #RedCupArt hashtaggel osszák meg az általuk díszített poharak képeit az Instagramon. Mindössze nyolc nap alatt 13 országból több mint 1200 pohárterv érkezett. Sok közülük ma is megtekinthető a RedCupCollection.com weboldalon.

„Meglepő és rendkívül inspiráló volt az a rengeteg művészi alkotás, amelyet a vendégeinktől kaptunk” – nyilatkozta Dena Blevins, a Starbucks kreatív igazgatója. „Már az elején arra gondoltunk, hogy ezeket az alkotásokat kellene használnunk az ünnepi poharainkon.”

 Starbucks-pohár. HOL Magazin 2016.

A Starbucks csapata a legjobbnak ítélt kétszáz terv készítőjétől elkérte alkotásaikat, hogy megvizsgálhassák, melyek lehetnek alkalmasak a gyártásra. Végül tizenhárom tervet választottak ki, amelyek ma 74 ország több mint 23 ezer Starbucks kávézójában elérhetőek.

A nosztalgikus karácsonyi mintákkal, téli tájjal és vidám motívumokkal dekorált poharakat az ünnep szellemisége inspirálta, amelyben mindannyian osztozunk, bárhol is élünk a világon. Ezt az érzést szeretné a Starbucks megosztani idén a vendégek által díszített karácsonyi piros poharaival.


Cikkajánló
- Még több zenei élmény a Nemzeti Filharmonikusoktól
- Színház még nincs, bisztró már van: megnyitott az Átrium Bisztró
- 2020/21 az újramuzsikálás évada a Nemzeti Filharmonikusoknál
- Az online térbe költözik a Zöldülők Vására
- Beethovennel a szabadban a mester születésének 250. évfordulóján

SPECIA Kommunikációs Ügynökség 1134 Budapest Botond utca 12. +3630 9994299 info@specia.hu online kommunikáció webmarketing