Üzleti reggeli és menedzsment könyvbemutató a New York Kávéházban

2015.02.04. | Kategóriák: teljes cikkgyűjtemény, Hírek, Kultúra

Minden kiderült a story processing-ről

2015. február 3-án rendezték meg Márton-Koczó Ildikó új kötetének, a Sztori-Profit című kiadvány exkluzív bemutatóját a Világ Legszebb Kávéházában, ahol az esemény résztvevői nem csak a könyv szerzőjével és annak szereplőivel találkozhattak, hanem mindezt az élményt ínycsiklandó reggeli élvezete közben tehették meg.

Újabb fejezetéhez érkezett a szerzőnő és a New York Kávéház közös együttműködése. Márton-Koczó Ildikó „Sztori-Profit” című, immáron negyedik kiadványának bemutatóját ismét a Világ Legszebb Kávéház falai között rendezte meg, hiszen az eddigi tapasztalatok is bizonyították a Boscolo Budapest mottóját, amely szerint „minden jó sztori mögött egy inspiráló hely áll.

Történetből pedig akadt bőven, hiszen a „Sztori-Profit, 12 külföldi híresség, 12 magyar üzletember, félszáz ütős sztori és a történetfeldolgozás módszertana” - menedzsment szakkönyv.  A történetek önismereti, illetve menedzsment jellegű tudatos feldolgozása modern módszer: ez a story processing. A kötet ezt a módszert mutatja be összesen több mint félszáz sztorin keresztül, három különálló részben.

Üzleti reggeli a Boscolo New York Kávéházban. HOL Magazin 2015.

A könyv első részében mintegy harminc elbeszélés, anekdota, tanmese, valós üzleti és szervezeti eset segíti a megismerési folyamatot, a kérdezéstechnika praktikáiról, az improvizáció szabályairól, az aktív hallgatás hasznáról egyaránt szó esik, ahogy arról is, hogy különböző sztorik (sport-, vállalati, vagy iparági történetek) hogyan oldják fel az egyén vagy egy munkahelyi csapat elakadását. Tapasztalt vagy épp fiatal vezetők, coachok, trénerek, tanácsadók haszonnal forgathatják a könyvet, ahogy azok is, akik saját és mások élethelyzeteiből kívánnak tanulságokat levonni, vagyis gyors „profitokat”.

A második részben egy tucat híres ember története serkenti és készíti elő az önreflexiót, mint például: a szállodáiról nevezetes César Ritz, az Infosys alapítója Narayana Murthy, vagy Le Corbusier, a világhírű építész.

A kötet harmadik részében olyan magyar vállalatvezetőkről olvashatnak, akik életük egy vagy több nehézségét őszintén megosztják, összegezve azt is, ők maguk mit tanultak saját problémáik megoldásából, kudarcaikból, kríziseikből. Nem egyszer előfordult velük, hogy a korábbi krízisek segítették őket egy új lehetőséghez, hogy már okulva saját kárukon, katarzist élhessenek át. A történetek segítségével ezt az olvasók is megtehetik.  

A műsorvezető Szép Bence humorista volt és jelen voltak a könyvben szereplő felsővezetők is, akik a helyszínen mondtak el még jó néhány érdekes történetet saját tapasztalataikból, illetve karrierjükből. A program arra is kiváló lehetőséget teremtett, hogy a kötetben szereplő, az eseményen résztvevő többi vezető szintén megismerkedjen egymással. A könyvbemutatón más vállalatok felsővezetői, valamint a hazai sajtó jeles képviselői is jelen voltak.

Ezzel természetesen nem állt meg az üzleti reggelik sora: a következő február 26-án lesz, amelynek Márton-Koczó Ildikó lesz a műsorvezetője, vendégei pedig felsővezetők, de a közönséget is bevonják majd egy-egy téma megvitatásába. Az üzleti reggelin kiderül majd, hogy „Magányosak-e a felsővezetők?”

Márton-Koczó Ildikó executive coachként, trénerként dolgozik, korábban a Manager Magazin főszerkesztője, a Világgazdaság című napilap rovatvezetője volt. A Sztoriprofit című kötetet megelőzően első könyve – Karrierklinika – 2007-ben jelent meg, a második 2011-ben, Lélekprofit, avagy 52 magyar topvezető inspiráló története címmel. Harmadik könyve a döntéshozatalról szól, esettanulmányokon keresztül foglal össze üzleti döntési helyzeteket. Ez a kötet 2013. év elején jelent meg.

 

New York Kávéház

1073 Budapest,

Erzsébet körút 9-11.

www.newyorkcafe.hu


Cikkajánló
- New York a legkeresettebb külföldi úti cél karácsonykor
- Több lépcsőben 30 milliárd forinttal növeli saját tőkéjét a Konzum
- A karácsonyi zabálás veszélyei
- Turisztikai ügynökség: idén elérheti a 30 milliót a vendégéjszakák száma
- Kürtőskalács polgárháború

SPECIA Kommunikációs Ügynökség 1134 Budapest Botond utca 12. +3630 9994299 info@specia.hu online kommunikáció webmarketing