Üzleti reggeli a New York Kávéházban: középpontban az elvárások

Az üzleti élet jól ismert képviselői reggeliztek együtt múlt pénteken (06.13.) a New York Kávéház és Menedzsment Fórum által közösen szervezett, zárt körüli rendezvényén. Az üzleti eseményen a sokakat maguk alá temető elvárásokról és azok kezeléséről rendeztek kerekasztal beszélgetést – eddig ugyan mindig más témában, de most már harmadik alkalommal a Világ Legszebb Kávéházában.

A résztvevők többek között arra kaptak választ, hogy lehetséges mindig 100 százalékon teljesíteni? Az üzlet valóban arról szól, hogy állandóan a topon kell lenni és nincs lehetőség rekreációra? Egy főnök saját maga sokkolja elvárásaival a munkatársakat, vagy a jó vezető képes enyhíteni a követelményeken? A teljesítménykényszer csak kívülről jön vagy mi magunk is sokkoljuk magunkat?  

Az üzleti reggeli kulcsszavai tehát a teljesítmény mellett az eredményesség, a hatékonyságnövelés és az elégedettség voltak.

A kerekasztal beszélgetés résztvevői, vagyis Patvaros Boglárka, a GS1 Magyarország operatív vezérigazgató-helyettese, Juhász István, a Grepton Zrt. korábbi elnök-vezérigazgatója és a moderátor, Márton-Koczó Ildikó Executive coach, menedzsment szakíró (akinek hamarosan megjelenik negyedik könyve) érintették a fenti kérdéseket. A közönség roppant érdeklődő volt, bekapcsolódtak az érvelésekbe, így egy értékes, interaktív esemény élményét vihették magukkal a résztvevők.

 

Boscolo Budapest

New York Kávéház

Budapest, 1073 Erzsébet krt. 9-11.


Cikkajánló
- Par Excellence díjas a badacsonyi Villa Sandahl pincészet
- Gasztroarcok fogtak össze egy szebb Karácsonyért
- Nyolcmilliárdos turisztikai fejlesztés kezdődik Hajdúszoboszlón
- Korhű módon születik újjá romjaiból a Budavári Palotanegyed
- Restaurálták az ország legnagyobb római kori mozaikegyüttesét

SPECIA Kommunikációs Ügynökség 1134 Budapest Botond utca 12. +3630 9994299 info@specia.hu online kommunikáció webmarketing