Terjed a készpénzmentes fizetés a fesztiválokon

2016.04.19. | Kategóriák: teljes cikkgyűjtemény, Hírek

Egyre több fesztivál válik készpénzmentessé, idén 27 százalékkal, 7 millióra nőhet a kártyás tranzakciók száma a tavalyihoz képest a fesztiválokon a Festipay Zrt. készpénzmentes fizetési megoldásokat nyújtó cég várakozásai szerint.
A növekedés a fesztiválok számának emelkedéséből, valamint abból ered, hogy évről-évre nő a tranzakciók száma is - tájékoztattak.

A tavalyi 11 után idén már 18 magyar és külföldi fesztiválon biztosít készpénzmentes fizetési szolgáltatást, fesztiválkártyát a társaság.

Mint írják, a készpénzmentesen, kártyával fizetők 10-30 százalékkal is többet költhetnek a fesztiválok alatt a készpénzzel vásárlókkal szemben. A fesztiválkártyák és az érintésmentes bankkártyák gyors terjedésének egyik fő oka, hogy használatukkal a fizetési tranzakciók a megszokott 20-25 másodperc helyett mindössze 3-5 másodperc alatt lebonyolíthatók.

A társaság szerint a fesztiválkártya egyik előnye az érintésmentes bankkártyákkal összehasonlítva, hogy a fesztiválkártyával jobban kontrollálható a költés a rendezvény ideje alatt, mint ha egy folyószámla teljes összege rendelkezésre állna.

A tavaly novemberben, a Cardnet Zrt., valamint a Sziget Kulturális Menedzser Iroda Kft. által alapított Festipay rendezvények, fesztiválok számára nyújt teljeskörű, készpénzmentes fizetési megoldásokat a hazai és a nemzetközi piacon egyaránt.

A Cardnet 2014-ben 1,7 milliárd forint nettó értékesítési bevételt és 79 millió forint üzemi eredményt ért el. A bevétel mintegy 10 százaléka származott a Festipay-ből - tájékoztatott a cég.

 

 

 

MTI 2016. április 16., szombat 6:04


Cikkajánló
- A rántott csirkemell az elsőszámú frissensült
- Tojásból lesz a csoda!
- A fogyasztók szavaztak: ilyen lett Az Ország Salátája
- Zöldséges sült hal lett a tökéletes családi vacsora
- II. Országos Képzőművészeti Filmnapok

SPECIA Kommunikációs Ügynökség 1134 Budapest Botond utca 12. +3630 9994299 info@specia.hu online kommunikáció webmarketing