Tavaszi eperkúra

2016.05.18. | Kategóriák: teljes cikkgyűjtemény, Hírek, Életmód

Ízletes fogyókúra? Erre májusban ideális a finom, érett eper és a friss joghurt. Hogy ne mindig csupán gyümölcsöt egyen, íme néhány ízletes étel receptje ­ valamennyi 355 kcal alatt van.

Hozzávalók: 30 dkg burgonya, 1,5 evőkanál olívaolaj, fél evőkanál só, 1 piros és 1 sárga húsú paprika, 1 kisebb cukkini, 1 fej fokhagyma, őrölt bors, 1 szál rozmaring, 1 kávéskanál őrölt rozmaring.

A burgonyát alaposan megmossuk, hosszában negyedekbe vágjuk és sütőlemezre tesszük. Ráöntünk 1 evőkanál olajt és megszórjuk 1 kávéskanál sóval. Sütőben 200 fokon kb. 30 percig sütjük. Közben egyszer megforgatjuk. Mialatt a burgonya sül, megtisztítjuk a zöldségeket: a paprikát csíkokra, a cukkinit szeletekre, a fokhagymát keresztben félbevágjuk. Az egészet a krumpli közé tesszük, ráöntjük az olajat és megsózzuk. Megszórjuk rozmaringgal, és 20-25 percre visszatesszük a sütőbe. Zöldsalátát kínálunk hozzá.

Vacsora: epres spagetti

Megfőzünk 60 g vékony spagettit, és jól lecsepegtetjük. Hozzákeverünk 20 dkg negyedbe vágott epret. Epres joghurtszósszal (lásd: első napi vacsora) tálaljuk. Mentával díszítjük.

Kapcsolódó cikkek:
Tavaszi eperkúra - 1. nap 
Tavaszi eperkúra - 2. nap
Tavaszi eperkúra - 3. nap
Tavaszi eperkúra - 4. nap


Forrás: Ideál - Reforméletmód magazin

- informed - 


Cikkajánló
- Gluténérzékenyek karácsonya
- Edinaturally - Partner a megújulásban!
- A D-vitamin pótlás fontosságáról
- Hajrá immunerősítés!
- Gyakorlati tudnivalók a COVID-19 tesztekről utazóknak és munkavállalóknak

SPECIA Kommunikációs Ügynökség 1134 Budapest Botond utca 12. +3630 9994299 info@specia.hu online kommunikáció webmarketing