Superbrands az Aquaworld

A Superbrands a világ legjelentősebb márkaértékelési rendszere, mely 87 országban azonos ismérvek alapján díjazza a vezető márkákat. A márkaerő, ismertség, megbecsültség és tradíció tekintetében élen járó márkáknak osztja ki a neves hazai marketing és média szakemberekből álló Superbrands Szakértő Bizottság a díjat.

2012-ben, a fürdők közül elsőként, az Aquaworld Élményfürdő nyerte el a Superbrands minősítést. „A Superbrands díj elhódítása újabb bizonyítéka annak, hogy az Aquaworld Élményfürdő Magyarországon nem csupán ismert, hanem elismert márka, melyhez pozitív élmények kötődnek, amelyet elsősorban a fürdővendégek megelégedettsége és a minőség alapoz meg.” – jelentette ki Juhász Szabolcs élményfürdő igazgató.

A címmel minden esetben a hosszú távú és tudatos márkaépítési tevékenységet jutalmazzák. Az Aquaworld Élményfürdő nemrég nyerte el „Az Év Élményfürdője 2011” díjat is, bizonyítva, hogy az innovatív, következetes és folyamatos termékfejlesztés napjainkban elengedhetetlen feltétele a sikeres üzemeltetésnek.


Cikkajánló
- Budapest Borfesztivál Limited - 2020 egy kivételes évjárat!
- Nyolcadik alkalommal szervez Sajtmustrát a Magyar Sajtkészítők Egyesülete
- 29. Farmer Expó: az akarat diadala
- Gyulán nyitja második franchise éttermét a Creppy
- Aranytíz 2020 szeptember

SPECIA Kommunikációs Ügynökség 1134 Budapest Botond utca 12. +3630 9994299 info@specia.hu online kommunikáció webmarketing