Rekordszámú lojális ügyfél a Magyar Postánál

2017.08.18. | Kategóriák: teljes cikkgyűjtemény, Hírek

Tovább erősödik a Magyar Posta 3 éve indult hűségprogramja, amely már több mint 700.000 kártyabirtokos bizalmát élvezi.

Csekket befizetni senki sem szeret. De ha már muszáj, legalább kötődjenek hozzá pozitív élmények is! A Magyar Posta ebből a megfontolásból indította 2014-ben hűségprogramját, amelynek keretében többek között minden befizetett csekk után szolgáltatásokra, illetve a postákon elkölthető „forintokra” beváltható pontokat ír jóvá ügyfeleinek. Az ÉnPostám Hűségprogramhoz tartozó ingyenes kártya már a kezdetektől kedvezményeket és ingyenes csoportos balesetbiztosítást nyújtott az igénylőknek, akik száma már az első évben elérte a 160.000-et.

A program sikerét látva a Posta további szolgáltatásokra is kiterjesztette a programot, és 2015-től már a csekkbefizető automaták használatával és iCsekk befizetéssel is lehet pontokat gyűjteni. Aztán a kártyaregisztráció, számlatörténet és egyenleglekérdezés a Posta Mobil applikáción keresztül is elérhetővé vált, az ügyfelek száma pedig 2015 végére elérte a 235.000-et.

Tavaly a kedvezmények köre tovább bővült, és már nemcsak utazásokhoz, illetve biztosításokhoz, de a Posta Fotókönyvhöz is olcsóbban juthatnak hozzá a regisztráltak. 2016-ban kiváltották a félmilliomodik kártyát is: birtokosa 500.000 jóváírt ponttal, és egy ünnepélyes keretek között átadott, névre szóló, nagyméretű, jelképes ÉnPostám kártyával is gazdagodott.

2016-ban az ügyfelek összesen 220 millió pontot gyűjtöttek, és 180 millió pontot váltottak be a hűségprogramban. Miközben a multibrand pontgyűjtő kártyák egyre kevésbé tudják mozgósítani birtokosaikat, és a márkák inkább kuponokkal, valamint mobilappliációkon keresztül szólítják meg a vásárlóikat: a Posta lojális közönsége folyamatosan növekszik. A több mint 700.000 tag ráadásul ÉnPostám kártyájával a ’150 éves a Magyar Posta’ jubileumi programsorozat keretében év végéig ingyen látogathatja a Bélyegmúzeumot, és a Postamúzeum egyes kiállítóhelyeit is!

A közelmúltban a cég egy nagyszabású nyereményjátékot is szervezett, amelyben mindenki részt vehetett, aki a játék ideje alatt legalább négyszer használta kártyáját pontgyűjtésre vagy pontbeváltásra. A „Használja ÉnPostám kártyáját és nyerjen!” akció keretében 150 értékes ajándék talált gazdára, a 10.000 Ft értékű Rossmann ajándékkártyától a félmilliós eMAG vásárlási utalványig.

További információ: posta.hu

 


Cikkajánló
- Somlói Juhfark Ünnep az elmúlt évtized legjobb évjárataival
- Közös kerékpárút-hálózatot alakít ki Szlovénia és Magyarország
- Tizennyolcezer adag ételt készítenek el a Tirpák Fesztiválon Nyíregyházán
- Tökfesztivált rendeznek hétvégén az Őrségben
- Ráday Korzó - Fesztivál a Ráday utcában

SPECIA Kommunikációs Ügynökség 1134 Budapest Botond utca 12. +3630 9994299 info@specia.hu online kommunikáció webmarketing