Nyereményjátékkal csábítja vendégeit Budapestre az ibis család

2018.05.15. | Kategóriák: Szállodák, teljes cikkgyűjtemény, Hírek

A zenei rendezvények stratégiai elemét képzik az ibis család szállodai programjainak. Ennek keretében idén tavasszal a Sziget Fesztivál köré épül a fő esemény: nemzetközi nyereményjátékot hirdet a szállodalánc. A május 9-én induló „Gyere a Szigetre” kampány részeként a játék nyertesei egy a Sziget Fesztivállal egybekötött európai körutat tudhatnak magukénak, akiket a kampány nagykövetei, a BeMy zenekar tagjai, Mattia és Elie invitálnak személyesen az utazásra!

Az AccorHotels által üzemeltetett ibis család szállodáinak a zene egy állandó stratégiai eleme – a legtöbb szervezett programban, akcióban, de még működésében is kiemelt helyet foglal el. 2017-ben az „ibis. a zene itt él” kampány keretében egy speciális zenei versenyen tehetséges művészek kaptal lehetőséget első kislemezük felvételére egy különleges, az egyik varsói ibis szállodában kialakított stúdióban. Szintén tavaly az Universal Music-kal partnerségben bonyolította le a CEE MUSIC 2017 Dalszövegíró Tábort. Az ibis család szállodái az „ibis színpad” kezdeményezés részekéntnnyitott olyan helyi művészek felé is, akik rendszeresen rendeznek kisebb koncerteket rajongóiknak. A zenei tehetségeseket a munkatársak közül is üdvözli az ibis; a szállodalánc támogatja, hogy a zene és a szállodák iránti szenvedélyüknek hódoljanak a kolégák. Mindemellett, köszönhetően a Jukebox by Deezer zenei rendszernek, a vendégek saját DJ-ként kiválaszthatják, hogy milyen zene szóljon a szállodák belső tereiben.

A 2018-as nyereményjáték fődíja egy kéthetes európai körút

A vállalkozó szellemű résztvevők közül hárman egy kéthetes kalandos utazást nyerhetnek az ibis család szállodáiba a BeMy zenekarral. Ezért pályázóként három feladatot kell teljesíteni: egy rövid videóban el kell mondani, miért ő a legjobb választás erre a különleges utazásra, majd meg kell tervezni az utat a budapesti Sziget Fesztivál értinésével, mely további európai 25 városon kell, hogy keresztül vezessen, ahol az ibis család szállodái jelen vannak. A kész pályázati munkákra a közösségi médiában kell szavazatokat gyűjteni – a 20 legtöbbet bezsebelő közül a legjobb 10 anyagot a nagykövetek kiválasztják, a végső megmérettetésre pedig Varsóban kerül sor, ahol július végén győzteseket hirdet a szállodalánc. A nyereményjáték részletei elérhetők a www.ibis.com/gettosziget weblapon.

A zenekari kulisszákra is rálát a győztes

A BeMy zenekart a két testvér, Mattia és Elie alapította, akik lengyel gyökerekkel rendelkeznek, de Franciaországban születtek és nőttek fel. A zenéjük olyan popzene, melyet indie rock elemei kevernek olyan eleggyé, amely leginkább megtestesíti a nyári fesztiválok fesztelen és különleges atmoszféráját. A „Gyere a Szigetre” kampány keretében az utazáshoz egy külön zenesszámot fognak alkotni, ami a megélt élményeket zenésíti meg: rengeteg kalandot és nagyszerű bulit a Sziget Fesztivál 7 napján és 9 színpadán, valamint a turnébuszos európai álomutat.

 

 *

A cégcsoportról:

Az Orbis Hotel Group 126 hotellel és több, mint 20.500 szobával a legnagyobb szállodahálózat Közép-Kelet-Európában és valamennyi AccorHotels márka kizárólagos képviselője 16 országban, köztük Magyarországon.

Az AccorHotels utazási és életmód csoport és digitális innovátor egyedi élményeket kínál több mint 4.300 szállodával, resorttal és rezidenciával továbbá 10.000 privát szállással világszerte. Az AccorHotels két divízióján HotelServices és HotelInvest keresztül tulajdonosként és üzemeltetőként 100 országban van jelen. A portfóliója olyan nemzetközileg elismert luxusmárkákból áll, mint a Raffles, Sofitel Legend, Fairmont, SO Sofitel, Sofitel, onefinestay, MGallery by Sofitel, Pullman, Swissôtel és 25hours Hotels; továbbá népszerű midscale márkákból, mint a Novotel, Mercure, Mama Shelter és az Adagio. Mindemellett az AccorHotels olyan keresett economy márkákkal is rendelkezik, mint a JO&JOE, ibis, ibis Styles, ibis budget, de portfóliójában regionális márkák is vannak, mint a Grand Mercure, The Sebel és a hotelF1. Az AccorHotels a tulajdonosa a világ vezető concierge-szolgáltatójának a John Paul-nak, melynek segítségével innovatív szolgáltatásokat kínál az utazóknak.

Magyarországon a szállodacsoport 18 szállodával van jelen: Sofitel Budapest Chain Bridge, Hotel Nemzeti Budapest MGallery by Sofitel, Novotel Budapest Centrum, Novotel Budapest City, Novotel Budapest Danube, Novotel Szeged, Novotel Székesfehérvár, Mercure Budapest City Center, Mercure Budapest Buda, Mercure Budapest Korona, ibis Styles Budapest Airport, ibis Styles Budapest Center, ibis Styles Budapest City, ibis Budapest Centrum, ibis Budapest Heroes Square, ibis Budapest City, ibis Győr, ibis Budapest Aero.

*

Az ibis családról:

Az ibis, az AccorHotels economy márkája a legjobb áron nyújt modern környezetet, kényelmet és szolgáltatásokat.

A márka a folyamatos innovációra törekszik, hogy minél korszerűbbé, kényelmesebbé és elérhetőbbé váljon. Megalkotta a SweetBed™ by ibis forradalmi ágykoncepciót, a közösségi terek egyedi dizájnja és az ibis kitchen névre keresztelt modern étel- és italkínálat pedig igazán különlegessé teszik. Az ibis szolgáltatásainak szelleme minden munkatársat átjár.

Az ibist világszerte minőségéről, megbízhatóságáról és környezet iránti elkötelezettségéről ismerik. Az 1974-es alapítás óta az economy hotelek európai vezetőjévé vált, világszerte több mint 1100 hotellel és 145 ezer szobával rendelkezik 67 országban, amivel a kategória negyedik legnagyobb láncaként tartják számon.

Az AccorHotels vezető utazási és lifestyle-csoport, valamint digitális innovátor, amely több mint 4300 hotelén, üdülőjén és rezidenciáján, valamint több mint 10 000 magánlakásán keresztül kínál egyedi élményeket látogatóinak.


Cikkajánló
- Már hídhoz is szállít a KFC
- Egy hét múlva lesz a Balaton ünnepe
- Egyes zöldségek és gyümölcsök segítik megvédeni a bőrt napozás közben
- Campus Fesztivál - Megnyílt az Egyetem-tér a nulladik napon
- Kurultáj - Augusztusban lesz Bugacon a hagyományőrző fesztivál

SPECIA Kommunikációs Ügynökség 1134 Budapest Botond utca 12. +3630 9994299 info@specia.hu online kommunikáció webmarketing