Márciustól kapható az új Coca-Cola zero Lemon

2018.03.22. | Kategóriák: teljes cikkgyűjtemény, Hírek

Olaszország után márciustól hazánkban is új Coca-Cola variáns jelenik meg a boltokban és szórakozóhelyeken: a teljesen cukor- és kalóriamentes, frissítő citromos ízű, már a nyárra hangoló Coca-Cola zero Lemon.

A Coca-Cola zero Lemon a megszokott Coca-Cola élményt kínálja, új ízváltozatban, cukor nélkül. Az új termék frissítő, citromos ízét a valódi gyümölcslé hozzáadásának köszönheti.

Az új citromos íz fejlesztését az a frissítő érzés ihlette, amit mindannyian jól ismerünk a vendéglátóhelyekről: a nyár, a szabadság, amit megkoronáz egy pohár jéghideg, citromkarikával felszolgált Coca-Cola. A Coca-Cola zero Lemont Olaszországban már kipróbálhatták a vásárlók és hamar a fogyasztók egyik kedvenc frissítőjévé vált. Az olaszok meghódítása után a hazai közönséghez is megérkezik ez a hűsítő, citromos élmény. Ugyanakkor nem szezonális termékről van szó, ezért a márciusi országos bevezetéstől folyamatosan kapható lesz a Coca-Cola zero Lemon.

A Coca-Cola elkötelezett amellett, hogy hozzásegítse fogyasztóit cukorbevitelük csökkentéséhez. Ehhez illeszkedik a Coca-Cola zero Lemon is, mely nem tartalmaz cukrot.

 Coca Cola Zero Lemon. HOL Magazin 2018.

A Coca-Cola zero Lemon csomagolásán az „Egy márka” stratégiának megfelelően megjelenik az ikonikus piros Coca-Cola korong. Emellett kiemelt szerepet kap majd a címkén, hogy a termék nem tartalmaz cukrot, illetve a citromsárga szín jelzi, hogy az új üdítőital frissítő, citromos ízű.

Az új ízvariáns 0,25 literes üvegpalackos, 0,33 literes fémdobozos és 0,5 literes PET palackos kiszerelésben lesz elérhető a magyar fogyasztók számára.

A Coca-Cola zero Lemont bemutató rövid reklámfilmekkel hamarosan találkozhatnak a nézők a mozikban és a TV-ben is.

 

A Coca-Cola Company-ról

A The Coca-Cola Company (NYSE: KO) a világ legnagyobb üdítőitalokat gyártó vállalata, több mint 500 szénsavas és szénsavmentes márkájával frissíti fel fogyasztóit a világ több mint 200 országában. A 21 millárd dolláros márkák közül 19 elérhető csökkentett és cukormentes változatokban, hogy segítsen a fogyasztóknak hozzáadott cukorbevitelük kontrollálásában. Névadó üdítőitaluk, a Coca-Cola mellett további, világszerte kapható márkájuk például az AdeZ növényi alapú italok, az Ayataka zöld tea, a Dasani vizek, a Del Valle dzsúszok és gyümölcsitalok, a Fanta, a Georgina kávé, a Gold Peak teák és kávék, a Honest Tea, a Minute Maid dzsúszok, a Powerade sportitalok, a Simply gyümölcslevek, a smartwater, a Sprite, a vitaminwater, valamint a Zico kókuszvíz. A Coca-Cola-nál komolyan vesszük pozitív hozzájárulásunkat a világunkban. Ez azzal kezdődik, hogy csökkentjük termékeink cukortartalmát és új és változatos italokat nyújtunk az embereknek, bárhol legyenek. Ez azt is jelenti, hogy folyamatosan dolgozunk ökológiai lábnyomunk csökkentésén, és biztonságos, befogadó munkakörnyezetet teremtünk munkavállalóinknak, valamint gazdasági lehetőséget teremtünk bárhol, ahol jelen vagyunk. Palackozó partnereinkkel közösen a Coca-Cola rendszerében több mint hétszázezren dolgoznak. További információért látogassa meg a Coca-Cola Journey című digitális magazinunkat a www.coca-colacompany.com oldalon, kövesse a Coca-Cola Company-t a Twitteren, Instagramon, Facebookon and LinkedInen.

 
   

Cikkajánló
- Már hídhoz is szállít a KFC
- Egy hét múlva lesz a Balaton ünnepe
- Egyes zöldségek és gyümölcsök segítik megvédeni a bőrt napozás közben
- Campus Fesztivál - Megnyílt az Egyetem-tér a nulladik napon
- Kurultáj - Augusztusban lesz Bugacon a hagyományőrző fesztivál

SPECIA Kommunikációs Ügynökség 1134 Budapest Botond utca 12. +3630 9994299 info@specia.hu online kommunikáció webmarketing