Magyarországot népszerűsítő kampány indult a repülőtéren

2015.12.23. | Kategóriák: teljes cikkgyűjtemény, Hírek, Turizmus

Magyarország turisztikai vonzerőit és az adott helyszínekhez kapcsolódó magyar élelmiszeripari és gasztronómiai termékeket népszerűsítő kommunikációs kampányt indított decemberben a Magyar Turizmus Zrt. - közölte a társaság kedden az MTI-vel.

A tájékoztatás szerint a Budapest Airport közreműködésével megvalósuló akció keretében a Liszt Ferenc Nemzetközi Repülőtér 2B termináljának legláthatóbb, kikerülhetetlen felületein helyeznek ki plakátokat, amelyeket a február 14-ig tartó kampány során két alkalommal, január 15-én és február 1-jén is frissítenek.

2015-ben a Budapest Airport minden idők legmagasabb utasforgalmi rekordját érte el, az üzenetek pedig a terminálra érkező valamennyi vendéghez eljutnak.

A Magyar Turizmus Zrt. beszámolt arról is, hogy a jövő évi nemzeti marketingtevékenységnek szintén kiemelt fókusza lesz a gasztronómia, tekintettel arra, hogy a turisztikai- és agrármarketing egymást erősítő jellege legkézzelfoghatóbban a gasztronómia területén jelenik meg.

Mint írták, 2016 a "Gasztroélmények Éve" lesz a Magyar Turizmus Zrt. koordinálásával. A Torkos csütörtökkel induló tematikus év 4-5 nagyszabású, országos vagy azon is túlnyúló gasztronómiai eseményt ölel fel, amelyeket további rendezvények követnek.

 

MTI 2015. december 22., kedd 13:59


Cikkajánló
- 4 millió eurós fejlesztés a Thermia Palace Spa szállodában
- Cabernet franc és terroir Villányban
- Eddig nem érvényesül a papírforma – Félidőben jár Az Év Fürdője szavazás
- Megújult Etyeken Magyar-kút
- Új élménymedencével ünnepelte 50 éves jubileumát a füredi Marina

SPECIA Kommunikációs Ügynökség 1134 Budapest Botond utca 12. +3630 9994299 info@specia.hu online kommunikáció webmarketing