Külön utakon folytatja a Coca-Cola HBC és a Lavazza

2019.07.04. | Kategóriák: teljes cikkgyűjtemény, Hírek

A Coca-Cola HBC és a Lavazza a mai napon bejelentette, hogy lezárják eddigi együttműködésüket Magyarországon. A két vállalat közötti partnerség hivatalosan 2019. október 31-én ér véget. Mindkét cég elkötelezett amellett, hogy a hátralévő időszakban ugyanazt a magas színvonalú szolgáltatást nyújtsa a vevőpartnereknek, és maradéktalanul betartsa szerződéses kötelezettségeit.

„Az együttműködésünknek köszönhetően értékes tapasztalatokat gyűjthettünk egy fontos termékkategóriában. Ez nagyban hozzájárult ahhoz, hogy teljeskörű italgyártóként tudjuk kiszolgálni partnereinket egy olyan sokszínű portfólióval, amely révén bármely napszakban, bármilyen fogyasztási alkalommal képesek vagyunk italt kínálni a fogyasztóinknak. A kávé a jövőben is fontos szerepet fog betölteni vállalati stratégiánk megvalósításában. Ennek ellenére úgy gondoltuk, hogy ez a legmegfelelőbb pillanat arra, hogy az útjaink különváljanak és mindketten új, másfajta partnerségek után nézzünk” – mondta Prodromos Nikolaidis, a kávé üzletág csoportszintű vezetője.

Mauro Mantovani, a Lavazza Csoport globális megfelelőségért felelős vezetője kifejtette: „Magyarország stratégiai jelentőségű piac a számunkra, ezért a jövőben még intenzívebbé tesszük üzleti tevékenységünket, és a korábbiaknál még közvetlenebb módon fogjuk megszólítani a fogyasztókat. Támaszkodni fogunk meglévő, szilárd kapcsolatainkra a helyi kávészakértőkkel, valamint partnerekkel, és a Coca-Cola HBC-vel való együttműködésünk megszűnése után is, folyamatosan kiszolgáljuk majd őket. A Coca-Cola HBC fontos partnerünk volt fejlődésünk aktuális szakaszában. A Lavazzának globális prémium márkaként továbbra is az a missziója, hogy megismertesse a világgal az autentikus olasz kávézás élményét, vállalva – az összes kategóriában és az értékesítési csatornán belül – a piaci megmérettetést. A márkánk kulcsszava továbbra is a minőség – bárhol, bármilyen formában valósítsuk is meg üzleti céljainkat.”

 ###

 

A Coca-Cola HBC

A Coca-Cola HBC a The Coca-Cola Company egyik vezető palackozója, amely több mint 2 milliárd rekesz italt értékesít évente. A vállalatcsoport több földrészen, 28 országban van jelen és több mint 600 millió fogyasztót szolgál ki termékeivel. A Coca-Cola HBC rendkívül széles és sokszínű portfólióval rendelkezik, amelyben elsősorban alkoholmentes italok szerepelnek, azonnal fogyasztható szénsavas üdítőitalok, gyümölcslevek, energiaitalok, teák és kávék. A Coca-Cola HBC elkötelezett a fenntartható fejlődés mellett, amely egyformán hoz létre üzleti és társadalmi értéket. A vállalat ezért olyan termékeket kínál, amelyek megfelelnek a fogyasztói elvárásoknak, nyitott, befogadó munkahelyi környezetet tart fenn, óvja a környezetet, és hozzájárul a helyi közösségek társadalmi-gazdasági fejlődéséhez. A Coca-Cola HBC 2008 óta szerepel a Dow Jones Fenntarthatósági Indexen, a globális és európai indexeken az utóbbi öt évben rendre a legfenntarthatóbb módon működő vállalatok közzé sorolták. A Coca-Cola HBC a FTSE4Good Indexen is szerepel “AAA”-as besorolással, az MSCI ESG indexen “A” értékeléssel, a vállalatot elismerte a CDP, a Sustainalytics és a Vigeo is.  A Coca-Cola HBC a Londoni Értéktőzsde prémium kategóriás részvénykibocsátója (LSE: CCH), a részvényeit az Athéni Értéktőzsdén is jegyzik (ATHEX: EEE). További információ: http://www.coca-colahellenic.com.


Cikkajánló
- Szeretnél sok pénzt keresni? Legyél blokklánc fejlesztő!
- Ne csak pihenj, mozogj is a strandon!
- Leforgatták a Pesti Balhét
- Külön utakon folytatja a Coca-Cola HBC és a Lavazza
- Kontrasztok és meglepetések

SPECIA Kommunikációs Ügynökség 1134 Budapest Botond utca 12. +3630 9994299 info@specia.hu online kommunikáció webmarketing