Kétszáz utazásszervező Zalakaroson

Az elmúlt évben 6%-kal több belföldi és majdnem 20%-kal több külföldi vendég látogatott el Zalakarosra. Ez a sokszínű és magas színvonalú szolgáltatásoknak, a változatos programoknak köszönhető, valamint annak, hogy a város az újságírókat és az utazásszervezőket is folyamatosan tájékoztatja Zalakaros és környékének turisztikai kínálatáról, a gyógyászai és megelőző kezelésekről, valamint a családosok számára kínált komoly lehetőségekről. Az úgynevezett study tourok kínálják erre a legjobb alkalmat, melyek nagyon komoly marketing értékkel bírnak.

A közelmúltban, június 21-23-án mindeddig példátlanul magas számú, 200 fős utazásszervezői study tourt szervezett a Zalakarosi Turisztikai Egyesület és a Zalakarosi Fürdő. Hasonló nagyságrendű szervezésre a dunántúli régióban mindeddig nem került sor. A magyar résztvevők mellett román és cseh utazási iroda tulajdonosok és vezetők, valamint szlovák és cseh újságírók látogattak el a Kis-Balaton fürdővárosába.

- Az értékesítés központú marketingszemléletet, valamint a helyi összefogást tükrözi a 200 fő utazásszervezői study tour megvalósulása – jelezte Jámbor Tímea, a város kommunikációs és marketing vezetője. Hangsúlyozta: a study tour célja a nyári szezonra elkészülő új beruházás, a Vízipók Csodapók Gyermek vízivilág bemutatása, a település újrapozícionálása, Zalakaros mint a Kis-Balaton fürdővárosának, az egészségmegőrzés fellegvárának bemutatása, a megelőző és gyógyászati kezelések prezentálása volt a turisztikai szakma azon képviselői részére, akiknek fő tevékenysége a „vendégtoborzás”. Az utazási irodás és utazásszervezői study tour ugyanis értékesítési szempontból erősíti a nyári kiemelt időszak last minute, valamint az őszi-téli időszak foglalásait.

A szervezők a vendégeknek a települési és a környékbeli szolgáltatásokat és kirándulási lehetőségeket mutatták be, melyek között éjszakai élményfürdőzés, a Szent Iván napi programokba való bekapcsolódás (éjszakai túra, tűzugrás, Princess koncert), az ez idő alatt megnyitott, háromszáz éves kínai porcelánokból összeállított Ca Mau tárlat megtekintése, Kis-Balaton kerékpáros- és vízitúra és segway túra szerepelt. Zalakarost, az egészségmegőrzés fellegvárát két kiemelkedő fitness- és aerobic bajnok, Béres Alexandra és Katus Attila is népszerűsítette. A vendégek játékos vetélkedő során járták végig a fürdő területét és ismerték meg a szolgáltatásokat, valamint a hamarosan megnyíló strandi vízi gyermekvilágot is.


Cikkajánló
- Szeretnél sok pénzt keresni? Legyél blokklánc fejlesztő!
- Ne csak pihenj, mozogj is a strandon!
- Leforgatták a Pesti Balhét
- Külön utakon folytatja a Coca-Cola HBC és a Lavazza
- Kontrasztok és meglepetések

SPECIA Kommunikációs Ügynökség 1134 Budapest Botond utca 12. +3630 9994299 info@specia.hu online kommunikáció webmarketing