Jubilál a Magyar Borok Útja Rallye

2015.06.19. | Kategóriák: Rendezvények, teljes cikkgyűjtemény, Programok, Hírek

Izgalmas bejelentésekkel indította útjára a nagy hagyományokkal bíró és méltán népszerű Magyar Borok Útja Rallye előkészületeit a Regő Kft. Az idén 20. alkalommal megrendezett boros élménytúra a szokásoknak megfelelően augusztus utolsó hétvégéjén felfedezi, és az élénk médiaérdeklődésnek köszönhetően népszerűsíti Magyarország szebbnél szebb tájait, borvidékeit és borászatait. Az autós túra mezőnye augusztus 28-30. között 3 nap alatt közel két tucat pincészetben tesz látogatást a Mátrai, Tokaji és az Egri Borvidéken.

A 20. Magyar Borok Útja Rallye a hazai borok, borvidékek, gasztronómia, turisztikai vonzerő, és környezetvédelem mellett kiemelt figyelmet fordít a tudatos és biztonságos közlekedés népszerűsítésére. A versenyzők az egyes állomásokon megkóstolhatják a legfinomabb helyi borokat, ugyanakkor az „iszik vagy vezet” elv szem előtt tartásával a sofőrök soha nem fogyasztanak alkoholt addig, míg a kijelölt napi táv teljesítése után le nem teszik a slusszkulcsot. A zéró tolerancia elvének megfelelően a pilótáknak rendszeresen meg kell fújniuk a szondát, emellett a szervezők hasonlóan szigorúan veszik a KRESZ szabályainak és a sebességhatároknak a betartását is.

A Rallye „a mindenki tegeződik” alapelvre épül, így a felhőtlen kikapcsolódás közben akár új üzleti kapcsolatok, barátságok is születhetnek. Mindeközben a résztvevők megismerkednek a helyi szokásokkal, körbejárják a birtokokat, pincerendszereket, és személyesen is elbeszélgetnek hazánk kiemelkedő borászaival.

„A Magyar Borok Útja Rallye népszerűségét jelzi, hogy a 100 autóból álló mezőny induló helyeinek 85%-a már a verseny előtt 3 hónappal megtelt. Kiváló szakemberekből álló, megújult szervező csapatunkkal azon dolgozunk, hogy a hagyományok megőrzése mellett az újdonságokra, a lendület megtartására és az élmények fokozására fókuszálva ünnepeljük meg a Rallye alapításának 20. évfordulóját. Bízom benne, hogy a körülbelül 250 résztvevő idén is fantasztikus élményekkel gazdagodva tér haza, és ahogy eddig is, sokan közülük a következő évben is rajthoz állnak majd.” – mondta Regőci Attila, a verseny alapítója és elnöke.

„Örömmel jelenthetem be, hogy a jubileumi Rallye alkalmából a fővédnöki szerep ismételt elvállalása mellett idén résztvevőként is tervezi a versenyen való indulást dr. Fazekas Sándor földművelésügyi miniszter. Ugyancsak büszkék vagyunk arra – és ez egyúttal az elhúzódó gazdasági válságból való kilábalást, a magyar gazdaság fellendülését is jelzi -, hogy idén több autóipari szereplő is partnerként a Rallye mellé állt. Elsőként engedjék meg, hogy bejelentsem, és támogatóink között üdvözöljem a Ford Creditet, akik többek között 10 vadonatúj Ford tesztautót is biztosítanak a versenyre. A Hunguest Hotels szállodalánccal a jövőre nézve hosszú távú együttműködést tervezünk, ennek első állomásaként számolhatok be arról, hogy idén a Rallye résztvevőinek pihenéséről, feltöltődéséről mindkét este a Hunguest Grandhotel Galya**** gondoskodik.” – jelentette be Megay Róbert Péter, a rendezvényt szervező Regő Kft. tulajdonosa.

A 20. alkalommal elrajtoló versenysorozat méltó megünneplése érdekében a szervezők idén több meglepetéssel készülnek a Rallye két évtizedes múltja, élményei és hagyományőrző szerepe előtt tisztelegve. Érdemes tehát nemcsak a versenyen résztvevőknek, hanem a hazai kultúra, turizmus, borok és az autóversenyzés iránt érdeklődőknek is figyelemmel kísérniük a Magyar Borok Útja Rallye Facebook oldalát, valamint a versenyt szervező Regő Kft. honlapját (www.regokft.hu) a legfrissebb hírekért, információkért és játékokért.

Regőci Attila és Megay Róbert Péter

a Magyar Borok Útja Rallye Szervezőbizottságának elnökei

 

 


Cikkajánló
- II. Országos Képzőművészeti Filmnapok
- VINO Bor és Zene Ünnep 2020.
- Budapest Borfesztivál Limited - 2020 egy kivételes évjárat!
- Aranytíz 2020 szeptember
- Farmer Expó: állatbemutatókkal fűszerezve

SPECIA Kommunikációs Ügynökség 1134 Budapest Botond utca 12. +3630 9994299 info@specia.hu online kommunikáció webmarketing