Jó reggelt!

2018.01.04. | Kategóriák: teljes cikkgyűjtemény, Hírek, Életmód

Mintha járványos lenne a reggeli fáradtság, és úgy tűnik, nincs más gyógyszere, csak a kávé. Valóban így van ez? Lássuk, mit tehetünk az energikus ébredésért, felkelésért!

Felejtsük el a szundi funkciót 

Az ébresztő első jelzése után már nem igazán pihentető az alvás. Állítsuk be akkorra az időt, amikor valóban fel is kelünk.

Lazítsunk


Alvás közben gyakran elmerevednek a hátizmok. Üljünk fel az ágyban vagy álljunk terpeszbe, egyik kezünket tegyük csípőre, míg a másikat magas tartásba, és hajoljunk oldalra, majd ismételjük meg a másik oldalon is. Ez a gyakorlat friss oxigénnel látja el a tüdőt.

Egy kis kényeztetés


Adjunk magunknak 10 percet, olvassunk el pár oldalt vagy tegyünk fel egy frissítő arcmaszkot. Az elégedettség érzete energiát ad.

Igyunk sok folyadékot

Lehet, hogy a kávé ad egy lökést, de a szervezetünknek inkább folyadékra van szüksége az egész éjszakai szomjazás után. A kávé egyébként is vízhajtó, öblítsük le egy nagy pohár vízzel.

Reggeli koncert

Válasszunk ki egy számot, amelyet szívesen hallgatunk, legyen az az ébresztő. Boldogsághormonok szabadulnak fel ilyenkor, és ha tánclépésben készülődünk, fokozódik az adrenalin termelődés is.

Hideg zuhany

A meleg vizes fürdés után zuhanyozzunk langyos, sőt, hideg vízben. Sokan idegenkednek ettől, de próbáljuk ki, valóban frissítő.

Forrás: health.com
kép: Keattikorn / FreeDigitalPhotos.net

- informed - 


Cikkajánló
- Veszélyes üzem a városi kerékpározás!
- Tudta, hogy az aquafitness az egyik legjótékonyabb sport?
- Hamarosan kezdődik a 22. Vegetáriánus Fesztivál
- Lépj túl a teljesítőképességed határain!
- A strandolás veszélyei

SPECIA Kommunikációs Ügynökség 1134 Budapest Botond utca 12. +3630 9994299 info@specia.hu online kommunikáció webmarketing