Igazi hungarikummal, lélegzetelállító környezetben ünnepelhetik a borok szerelmesei az államalapítás ünnepét.

2020.08.14. | Kategóriák: Bor, teljes cikkgyűjtemény, Programok, Hírek

Ebben az évben sem maradnak a legkülönlegesebb magyar bor rajongói exkluzív kóstolóesemény nélkül. 2020. augusztus 20-án 17 órai kezdettel nyitja meg kapuit a Winelovers Tokaj Exclusive rendezvény. A borvidék legnagyobb hazai kóstolóját, a Tokaji Márciust évről-évre sikerre vivő Winelovers ezúttal a legfontosabb nemzeti ünnepünkön szervez kóstolót. 

Koccintsunk együtt tokaji aszúval augusztus 20-án

A helyszín méltó kulisszát szolgáltat az emelkedett hangulathoz, az InterContinental Budapest termeiben, dunai panoráma előtt kortyolhatják kedvenceiket a vendégek.

A belépőjegy, amivel 30 kiállító választékából válogathatunk és 2.000 Forint értékű vacsorafalatokat is tartalmaz, most ráadásul kedvezményesen vásárolható meg elővételben. Akik további kényeztetésre várnak, azoknak 20 különleges tétel áll rendelkezésre térítés ellenében az aszú teremben.

Winelovers Tokaj Exclusive 2020. HOL Magazin 2020.

A tanulni vágyok a Winelovers rendezvényeken már nagy sikert aratott ingyenes Pop-up School előadásokon, borokkal a kézben, pallározódhatnak. A témák izgalmasak és változatosak: bamutatásra kerül az Öreg Király Dűlő, de „katedrára” lép a Tokaj Guide szerzője Ripka Gergő és az egyik legnagyobb borász, Demeter Zoltán is.

21 órakor a közönség együtt koccinthat az ünnepre – egy hamisítatlan tokaji pezsgővel a Gróf Degenfeld pincétől.

 

Időpont: 2020. augusztus 20., 17-23 óra

Helyszín: InterContinental Budapest, Apáczai Csere János utca 12-14.

További információ és jegyvásárlás: https://wineloversrendezvenyek.hu/tokaj-exclusive/


Cikkajánló
- II. Országos Képzőművészeti Filmnapok
- VINO Bor és Zene Ünnep 2020.
- Budapest Borfesztivál Limited - 2020 egy kivételes évjárat!
- Aranytíz 2020 szeptember
- Farmer Expó: állatbemutatókkal fűszerezve

SPECIA Kommunikációs Ügynökség 1134 Budapest Botond utca 12. +3630 9994299 info@specia.hu online kommunikáció webmarketing