Hűségprogramot indít a Starbucks

2018.10.11. | Kategóriák: teljes cikkgyűjtemény, Hírek

A kávé szerelmeseit jutalmazza a Starbucks Magyarország október elejétől induló Starbucks Rewards programja. A kávézólánc nemzetközi szinten több éve sikeresen működő hűségprogramja nemcsak a vásárlások után kínál kedvezményeket, hanem személyre szabott ajánlatokkal és különleges ajándékokkal is meglepi tagjait.

A Starbucks világszintű sikerességét a kiváló minőségű termékei mellett a folyamatos megújulásnak és a kimagasló vendégelégedettségnek köszönheti. A kávézólánc a Starbucks Rewards programot azzal a céllal alakította ki, hogy tagjai minden vásárláskor igazi sztároknak érezhessék magukat. Alapja a vásárlások után járó csillagok gyűjtése egy feltölthető hűségkártyán, amelyeket a Starbucks kedvezményekkel, ajándékokkal és egyedi ajánlatokkal jutalmaz.

„A Starbucks Rewards program egy köszönetnyilvánítás minden kávérajongó vendégünknek, akikkel nap mint nap számtalan közös pillanatot osztunk meg. Ezt a különleges kapcsolatot ünnepeljük és erősítjük vele. Egy plusz élmény kedvenc frissítőjük mellé, amely megmutatja, mennyire értékeljük, hogy újra és újra minket választanak” – foglalta össze a Starbucks Rewards program lényegét Lukas Porazil regionális igazgató.

 

Hogyan működik a Starbucks Rewards program?

A Starbucks Rewards kártya egy feltölthető plasztikkártya, amely ajándékkártya és hűségkártya egyaránt. Tulajdonosa készpénz és bankkártya nélkül tud bármely magyarországi Starbucks kávézóban vásárolni a feltöltött összeg keretéig. Ha pedig regisztrálja magát és a kártyát a Starbucks weboldalán, az ajándékkártya hűségkártyává válik, amelyre minden vásárlás után ajándék csillagokat is kap. A hűségprogramhoz bármely magyarországi Starbucks kávézóban lehet csatlakozni egy Starbucks Rewards kártya igénylésével és 1500 forint minimális feltöltéssel. A regisztrációt követően létrejött személyes profilon a továbbiakban nyomon követhető a megszerzett és az ajándékba kapott csillagok száma, a felhasználható ajándékok és az igénybe vehető speciális kedvezmények, egyedi ajánlatok.

A hűségprogramban minden vendég különlegesnek érezheti magát, hiszen már a regisztrációkor 50 ajándék csillagot kap, amellyel a program Zöld fokozatú tagjává válik. 100 csillag után minden alkalommal egy választható ital a jutalom, ha pedig egy éven belül 200 csillagot is összegyűjt, a program Arany fokozatú tagjává válik. Ez a szint már olyan további kedvezményeket jelent, mint az ingyenes extra hozzávaló minden vásárláskor és a születésnapi ajándék kávé vagy sütemény. Csillagokat a kávézókban történt vásárlásokkal lehet szerezni, minden 160 forint után 1 darabot, de különleges alkalmakkor a kávézó is meglepheti vele vendégeit. Az ajándékba kapott italokat és kedvezményeket a vendégek bármely magyarországi Starbucks kávézóban beválthatják.

Starbucks Rewards. HOL Magazin 2018. 

A Starbucks Rewards programmal kapcsolatos további információk a http://rewards.starbucks.hu/hu/ oldalon érhetők el.Kínában terjeszkedik. Az AmRest Pizza Hut, KFC, Burger King, Applebees éttermeket és Starbucks kávézókat üzemeltet, mint a márkák tulajdonosainak franchise partnere. Emellett a tulajdonosa az egyedülálló La Tagliatella márkának, valamint két kínai koncepcióétteremnek, a Blue Frognak és a Kabbnak. Az AmRest jelenleg közel 850 gyorséttermet üzemeltet, emellett pedig hagyományos éttermekkel is rendelkezik a piacon, melyek a következő országokat ölelik fel: Lengyelország, Csehország, Magyarország, Bulgária, Szerbia, Horvátország, Oroszország, Spanyolország, Franciaország, Németország, Kína és az Egyesült Államok.


Cikkajánló
- Új hangversenysorozatot indít el a Nemzeti Énekkar
- 5 éves a Bubbles Club!
- Legyen kellemes élmény a gyógyulás és egészségmegőrzés
- Léhűtők és boszorkányok
- Budapest 145 éves

SPECIA Kommunikációs Ügynökség 1134 Budapest Botond utca 12. +3630 9994299 info@specia.hu online kommunikáció webmarketing