Finisbe fordult a Bringázz a munkába! kampány

2018.06.07. | Kategóriák: teljes cikkgyűjtemény, Hírek

A május közepén indult Bringázz a munkába! kampányhoz eddig több mint 5670-en csatlakoztak, és élvezik a bringázás előnyeit a mindennapokban. A június 10-én záruló kampány finisbe fordult, de még mindig van lehetőség és idő arra, hogy minél többen részt vegyenek a játékban. A regisztráló munkába tekerők egy 4 millió forint összértékű nyereménysorsolásban vesznek részt. A szervezők, a Magyar Kerékpárosklub képviselői nagyon örülnek a magas részvételi aránynak, ahogy a bringázás többi pozitív, számokban mérhető hatásának is.

Május végéig a Bringázz a munkába! kampányban 2035 cég dolgozóiként 2265 darab csapatban 486 460 km-t kerékpároztak a résztvevők Magyarország egész területén, amivel ezeket a megtakarításokat érték el:

• Ennyi energiát égettek el a résztvevők a kerékpározással: 8 756 255 kcal

• Ennyi forintot takarítottak meg: 70 040 300 Ft

• Nem utolsósorban pedig ennyi kg CO2-t csökkentettek: 77 350 kg

 

A kampányban a „tekerő városok” is versengenek egymással. A június eleji adatok szerint az első helyen Budapest áll a maga 23 887 kerékpározással töltött napjával, amit Debrecen és Székesfehérvár követ. A Top 5 megyeszékhely közé további két megyeszékhely került be: Szeged és Győr. A verseny nagyon izgalmas, hiszen többen, így Székesfehérvár és Szeged is szoros versenyben állnak egymással. A Bringázz a munkába! kampány adatainak meghatározását a résztvevők által használt Bike Citizens applikáció biztosítja, ami a kerékpárral megtett napok rögzítése mellett további hasznos szolgáltatásokat is nyújt felhasználóinak, ilyen pl. a City Pack Csomag. Az alkalmazás fejlesztői a Bike Citizens Pro felhasználóinak egy olyan korlátlan letöltésű City Pack csomagot állítottak össze, amiben jelenleg közel 450 város kerékpáros térképe található meg.

A kampány játékában résztvevők között hasznos, a kerékpározáshoz kapcsolódó nyereményjátékokat sorsolunk ki. Az értékes ajándékok összértéke közel 4 millió forint. Május végéig három csapat nyereménysorsolás történt meg, az utolsó csapatsorsolásra június 7-én, majd a fődíj nyerteseinek kihirdetésére a kampány lezárása után, 2018. június 15-én kerül sor. Fődíjként az Accell Hunland által felajánlott elektromos kerékpárért versenyezhetnek a munkába bringázók, de emellett további értékes nyeremények is várnak rájuk, mint női és férfi kerékpárok, szállás ellátással Magyarországon, MOL Bubi bérlet, belépők vagy tanfolyam részvétel, valamint kerékpáros kiegészítők sora. A nyereményjátékot támogatók sora nagyon széleskörű, többek között Sió, Neuzer, Csepel, Magyar Turisztikai Ügynökség, Donkey Republic, Nemzetközi Shiat-su Iskola, Palatinus Fürdő vagy a Decathlon.

A nyeremények teljes listája itt érhető el: https://bringazzamunkaba.hu/mit-nyerhetek, míg a kampány támogatóinak nevei itt tekinthetők meg: https://bringazzamunkaba.hu/tamogatok

A kampány során már eddig is nagyon sok visszajelzés érkezett a résztvevőktől, akik elsősorban a bringázás adta szabadságérzetet, a dugók és a várakozás mellőzését emelték ki. Igazából nagyon örülnek annak, hogy a munkába járást nem „egy dobozba zárva” töltik.

Azt is sokan felfedezték már, hogy ha bringával járnak dolgozni, több időt spórolnak meg, és így több idejük marad a saját városuk felfedezésére. Nem is szólva arról, hogy bringázás közben más szemmel látják a világot, így olyan dolgokat is észrevesznek a környezetükben, amit a buszon vagy autóban ülve nem: új útvonalak, épületek, új kávézó, és még sorolhatnánk.

A Bringázz a munkába! kampányba több cég – Prezi, NNG, British Telekom, Nokia vagy a Számlazz.hu – munkatársai, csapatai is bekapcsolódtak. Ezek a vállalatok nagy figyelmet fordítanak arra, hogy a bringával munkába érkező munkatársaknak megfelelő körülményeket biztosítsanak: biciklitároló, ingyenes bicikli szerviz vagy céges közbringa bérlet várja a tekerő alkalmazottakat.

Erről szóló videónk itt tekinthető meg: https://www.facebook.com/bringazzamunkaba/videos/10156365966509725/

 

A szervezők szerint még biztosan akadnak olyanok, akik még nem próbálták ki a munkába tekerést, ezért arra kérnek minden résztvevőt, hogy mondják el ko

llégáinak, ismerőseinek, mennyi előnnyel jár a biciklizés, hogy ők is kipróbálhassák ezt a csodás élményt, hiszen emellett még értékes nyeremények is várnak rájuk, ha részt vesznek a Bringázz a munkába! kampányban.

A kampánnyal, a játékkal kapcsolatos minden információ megtalálható a honlapon: www.bringazzamunkaba.hu, de a Facebookon is csatlakozhatnak az érdeklődők: https://www.facebook.com/events/494796287605983/

A „Bringázz a munkába!” (Bam!) kampány a Magyar Kerékpárosklub szervezésében valósul meg, az Innovációs és Technológiai Minisztérium, mint a kampány támogatója és a védjegyoltalom jogosultja hozzájárulásával.

Válts bringára, tekerj munkába!

 


Cikkajánló
- Legyen kellemes élmény a gyógyulás és egészségmegőrzés
- Krúzolj a Krúzerből indulva
- Világbajnoki címért küzd a magyar válogatottal az Avalon Ristorante cukrásza, Nagy Csaba!
- Eiffel és a léhűtőpadlás? Mocsári mirtusz és boszorkányok?
- Itt az első Zöldülők Vására!

SPECIA Kommunikációs Ügynökség 1134 Budapest Botond utca 12. +3630 9994299 info@specia.hu online kommunikáció webmarketing