Én vagyok én - ez pedig a vodkám

2017.03.09. | Kategóriák: Gasztronómia, teljes cikkgyűjtemény, Hírek

A kora tavaszi partiszezont készül bearanyozni a Zwack Unicum Nyrt. és Magyarország legfiatalabb kreatív ügynöksége, a squ.Ad. Az „Én vagyok én – ez pedig a vodkám” kampány büszkén ünnepli az individualizmust, azaz mindenkit, aki igenis mer kilógni a sorból, mint az új prémium Kalinka Gold vodka, amit igazi bulibáróknak céloz a Zwack.

A Zwack Unicum Nyrt. piacra dobta a Kalinka Goldot, ami aranygyökér kivonatával, nagy tisztaságú alapanyagaival és pikáns jellegével olyan italkülönlegesség, ami tűzbe hozza az éjszakát. A nagy múltú vállalat az új márka prémium színvonalával, letisztultságával, ám újító attitűdjével harmonizáló kampányt szeretett volna, amelynek elsődleges célcsoportja az Y generáció. Emiatt kezdett közös munkába a squ.Ad kreatív ügynökséggel.

Az elképesztően zord, fagyos, szibériai teleiről hírhedt Oroszországra jellemző egyfajta vagány felvágás, és igen, a Kalinka is úgy gondolja, hogy az éjszaka császárai megengedhetik maguknak, hogy megmártózzanak a jóban, és bizony a éjszakában is ott vannak az igazi cárok és cárnők, akik nem félnek átvenni a kezdeményezést és felugrani a színpadra táncolni. Ők azok, akik büszkén vállalják önmagukat, és minden partifotón kitűnnek.

Én vagyok én - ez pedig a vodkám. HOL Magazin 2017.

Az outdoor printsorozatot Krasznai Zoltán fotózta, aki az orosz nagyzoló stílusnak modern, európai fényt kölcsönzött. Ez a hangulat él tovább a többi kampányeszközben is, különböző outdoor (billboard, city light plakát, DLP, építési háló) felületeken.

„Úgy gondoltuk, akkor lehet valóban sikeres a kampány, ha bevonjuk azokat, akik maguk is aktívan érzik és átélik azt az életet, amelyet a Kalinka Golddal közvetíteni szeretnénk. Rengeteg ötlettel érkeztek a SquAd-os srácok, ők is csak elénk álltak, kivetítették az asztalra, hogy - “tessék, ezek vagyunk mi”. És igen, ez a korosztály ilyen: cool, nem kertel, megmondja, amit akar. Mi pedig ugyanezt a kimondottan mai, egyszerű üzenetet szeretnénk képviselni a termékünkkel, és átadni a fiatalabb vásárlóinknak.” – mesél a koncepcióról Kérdő Krisztina a Zwack senior brand managere.

Én vagyok én - ez pedig a vodkám. HOL Magazin 2017.

Breuer Péter (20), a squ.Ad CEO-ja hasonlóan nyilatkozik a kampányról: „Nagyon megtetszett az a hozzáállás, amellyel a Zwack szeretné megszólítani a fiatal felnőtteket. Hatalmas lendülettel láttunk neki az ötletelésnek, a munkának. Ügynökségünk tagjai mind külön karakterek, mindenki hozzájárult valami egyedivel a projekthez, ezért biztos vagyok benne, hogy a Kalinka Gold új reklámjai elérik céljukat.”

A Squad egy inspiráló kreatív műhely, amelyet 10 nem mindennapi egyéniség alkot, akik igazán tudják, mi kell az Y és Z generációnak. Ők egyszerre a mai fiatalok igényeinek közvetítői és kielégítői, pro rálátással a kilencvenes és kétezres évek szülötteire, hiszen maguk is arcátlanul/szemtelenül fiatalok. Magyarország legfiatalabb kreatív ügynökségének tagjai olyan 18-22 év közötti fiúk és lányok, akik már most azon dolgoznak, hogy megreformálják a youth marketinget, és mindezt a kifejezetten a 15-25 éves korosztályra specializálódott Iskolamarketing médiaszakértő csapata és a 20 éves reklámszakmai tapasztalattal rendelkező Republic Group segítségével és supervisingolásával teszik.


Cikkajánló
- Utazz minden héten más országba! A Béterv Smart Cooking School folytatódik
- A hagyománytiszteletet és az újszerűséget is tükrözi az Anna-bál idei ételkínálata
- Felhívás Gundel Károly-díjra való jelölésre
- Bemutatták a Magyar Konyha balatoni gasztrokalauzát
- Reneszánsz látványfőzések

SPECIA Kommunikációs Ügynökség 1134 Budapest Botond utca 12. +3630 9994299 info@specia.hu online kommunikáció webmarketing