Elindult a JótÉtel, a kommunikációs és vállalati szektor jótékony célú kezdeményezése

2020.02.18. | Kategóriák: teljes cikkgyűjtemény, Hírek

JótÉtel néven indult el az az összefogás, amelynek célja az ételpazarlás csökkentése, illetve az, hogy a céges rendezvényeken és sajtóeseményeken megmaradó étel a legjobb helyre, a rászorulókhoz juthasson el.

A Noguchi Porter Novelli az LG Magyarországgal, a Budapest Bike Maffiával (BBM) és a Kreatív magazin kiadójával összefogva indította el a JótÉtel nevű kezdeményezést. A hazai kommunikációs és vállalati szektor összefogását célzó projekt lényege, hogy a céges rendezvényeken és sajtóeseményeken megmaradó ételt a BBM közreműködésével juttathatjuk el a rászorulókhoz.

A kezdeményezés nyílt, azaz várják és bátorítják olyan nagylelkű cégek és ügynökségek csatlakozását, amelyek számára szintén fontos, hogy közösen, felelősen és fenntarthatóan lépjenek fel az élelmiszerpazarlás ellen és a hajléktalanok érdekében.

Az ötlet tavaly született meg, miután egy LG termékbevezetés alkalmából szervezett sajtóesemény végén rengeteg szendvics és más hidegkonyhai készítmény maradt meg. A vállalat képviselői lelkesen fogadták a felvetést, így az ügynökség szólt a Budapest Bike Maffiának, hogy az ételeket el tudják vinni hajléktalanokat támogató szervezetekhez, intézményekhez. Akkor az idő rövidsége miatt végül maguk juttatták el a megpakolt tálcákat a Dankó utcai melegedőbe, de világos volt, hogy előre gondolkodással és szervezettséggel sokkal jobb eredményt lehetne elérni. Ez az együttműködés azóta még szorosabbá vált, az LG a közelmúltban egy energiatakarékos hűtőszekrényt is adományozott a BBM-nek és bejelentette, hogy a saját rendezvényei után megmaradó ételeket minden lehetséges alkalommal eljuttatja a szervezethez.

A JótÉtel projekt előkészítése során a Noguchi megkereste a Kreatív magazin kiadóját, és kiderült, a kiadó és a szerkesztőség teljes mellszélességgel kiáll a kezdeményezés mellett.

Az összefogás résztvevői szeretnék, ha minél több ügynökség és megbízó csatlakozna a projekthez, hogy együtt segítsenek a rászorulókon. A Noguchi ügyfelei közül elsőként csatlakozott a kezdeményezéshez a Coca-Cola Magyarország, a Cordia, a Dreher Sörgyárak, az Ericsson Magyarország, a Futureal-csoport, a magyarországi McDonald’s, a Profession.hu, az Unilever Magyarország és a UPS Magyarország.

Az adományozás menetéről és a kezdeményezésről további részletek a projekt honlapján, a JotEtel.hu-n olvashatók. A szervezők remélik, hamarosan a hazai kommunikációs és vállalati szféra színe-java elmondhatja majd magáról, hogy a JótÉtel támogatója.


Cikkajánló
- A Séf, aki két menüztetés között lett második a Bocuse d'Oron
- Tokaji Tavasz Tállyán
- Fenntarthatósági díj az őriszentpéteri Pajta Étteremnek
- Tavaszi testi-lelki megtisztulás a természet erejével
- Ötven séf, ötven történet a 10. Electrolux Gourmet Fesztiválon

SPECIA Kommunikációs Ügynökség 1134 Budapest Botond utca 12. +3630 9994299 info@specia.hu online kommunikáció webmarketing