Egyedülálló felméréssorozat indul a hazai borkultúráról

201.04.14. | Kategóriák: Bor, teljes cikkgyűjtemény, Hírek

Április 7-én, csütörtökön indul az ország Nagy Bor Tesztje. A korábbi felmérések azt mutatják, hogy a borfogyasztási szokások gyorsan változnak, a borkultúra javul, de sok teendője van még a szakmának és a kereskedelemnek. Ehhez a munkához járul hozzá, aki kitölti a tesztet, ezért a szervezők garantált nyereményekkel jutalmazzák a válaszadókat.

Boros nemzetnek valljuk magunkat, de keveset tudunk arról, hogy valójában hogyan és milyen bort fogyasztunk, ezért országos online bortesztet indít a Winelovers, a hazai prémium boros rendezvények szervezője.

A Nagy Bor Teszt nem előzmények nélküli: 2011 és 2014 között a cég háromszor mérte fel a magyarok borfogyasztási és borvásárlási szokásait, és a boros rendezvények kapcsán is készített kutatást. A korábbi évek felméréseit jól hasznosította a szakma, de a borfogyasztási szokások meglepően gyorsan változnak. A 2000-es években villámgyorsan futott fel a rozék és a fröccs fogyasztása, míg a vörösöknél fokozatosan erősödik a minőségi száraz borok fogyasztása a félszáraz és annál is édesebb borok rovására.

Mindez a borkultúra minőségi javulására utal, a változások követése azonban nemcsak a borászszakma, hanem a kereskedelem számára is kiemelt jelentőségű, ezért is csatlakozott az idei felméréshez támogatóként a Borháló borkereskedés. A Nagy Bor Teszt révén a szakma és a kereskedelem is átfogó képet kaphat a hazai borkultúra aktuális állapotáról. A jövőben a Nagy Bor Teszt évente elkészül, így az eredmények később összehasonlíthatók lesznek egymással, amiképpen a korábbi évek adatai már most is viszonyítási pontot jelentenek.

Az idei kérdőív több szempontból is egyedülálló. A tesztet a korábbi tapasztalatok alapján alakították át, így elmondható, hogy a témában még soha nem készült olyan átfogó, a változásokat is elemző körkép, mint a mostani. A Winelovers mögött álló támogatói kör és médiaháttér, a Borkollégium és a Borháló közreműködése lehetővé teszi a korábbiaknál is nagyobb elérést. Az összefogás az eredmények széles körben történő kommunikálását is segíti, a nyilvánosság mellett a Winelovers rendezvényeivel kapcsolatban álló borászok és egyéb piaci szereplők első kézből értesülhetnek a vásárlói szokásokról, igényekről.

Aki a Nagy Bor Teszt minden kérdésére válaszol, hozzájut a Borkollégium kiadványához, A borkóstolás alapjai-hoz, valamint a Borháló meglepetés ajánlatához. Választható ajándék a Winelovers-rendezvényre szóló 2000 forint értékű belépődíj-kedvezmény, illetve a Winelovers ősszel induló webshopjához kapcsolódó kedvezmények. Ezen felül minden kitöltő részt vesz a júliusi sorsoláson, ahol a nyeremények összértéke egymillió forint. A díjak egyebek mellett: Wellness-hétvége a Grand Hotel Glorius****-ban, Wellness-hétvége az Ambient Hotel & Aroma SPA****Sikondában, Borháló Megapack 30 liter borral, tanfolyamok a Borkollégiumban.

 

A kérdőív kitölthető a http://nagyborteszt.hu/ oldalon.


Cikkajánló
- Szüreti Gördülő Dűlők a Villányi borvidéken
- Közösségünk, közös jövőnk
- A Lidl a legmagyarabb kiskereskedelmi lánc
- Somlói Juhfark Ünnep 2019
- Különleges közösségi boros kóstoló a Dunán

Egyedülálló felméréssorozat indul a hazai borkultúráról

2016.04.10. | Kategóriák: Bor, teljes cikkgyűjtemény, Hírek

Április 7-én, csütörtökön indul az ország Nagy Bor Tesztje. A korábbi felmérések azt mutatják, hogy a borfogyasztási szokások gyorsan változnak, a borkultúra javul, de sok teendője van még a szakmának és a kereskedelemnek. Ehhez a munkához járul hozzá, aki kitölti a tesztet, ezért a szervezők garantált nyereményekkel jutalmazzák a válaszadókat.

Boros nemzetnek valljuk magunkat, de keveset tudunk arról, hogy valójában hogyan és milyen bort fogyasztunk, ezért országos online bortesztet indít a Winelovers, a hazai prémium boros rendezvények szervezője.

A Nagy Bor Teszt nem előzmények nélküli: 2011 és 2014 között a cég háromszor mérte fel a magyarok borfogyasztási és borvásárlási szokásait, és a boros rendezvények kapcsán is készített kutatást. A korábbi évek felméréseit jól hasznosította a szakma, de a borfogyasztási szokások meglepően gyorsan változnak. A 2000-es években villámgyorsan futott fel a rozék és a fröccs fogyasztása, míg a vörösöknél fokozatosan erősödik a minőségi száraz borok fogyasztása a félszáraz és annál is édesebb borok rovására.

Mindez a borkultúra minőségi javulására utal, a változások követése azonban nemcsak a borászszakma, hanem a kereskedelem számára is kiemelt jelentőségű, ezért is csatlakozott az idei felméréshez támogatóként a Borháló borkereskedés. A Nagy Bor Teszt révén a szakma és a kereskedelem is átfogó képet kaphat a hazai borkultúra aktuális állapotáról. A jövőben a Nagy Bor Teszt évente elkészül, így az eredmények később összehasonlíthatók lesznek egymással, amiképpen a korábbi évek adatai már most is viszonyítási pontot jelentenek.

Az idei kérdőív több szempontból is egyedülálló. A tesztet a korábbi tapasztalatok alapján alakították át, így elmondható, hogy a témában még soha nem készült olyan átfogó, a változásokat is elemző körkép, mint a mostani. A Winelovers mögött álló támogatói kör és médiaháttér, a Borkollégium és a Borháló közreműködése lehetővé teszi a korábbiaknál is nagyobb elérést. Az összefogás az eredmények széles körben történő kommunikálását is segíti, a nyilvánosság mellett a Winelovers rendezvényeivel kapcsolatban álló borászok és egyéb piaci szereplők első kézből értesülhetnek a vásárlói szokásokról, igényekről.

Aki a Nagy Bor Teszt minden kérdésére válaszol, hozzájut a Borkollégium kiadványához, A borkóstolás alapjai-hoz, valamint a Borháló meglepetés ajánlatához. Választható ajándék a Winelovers-rendezvényre szóló 2000 forint értékű belépődíj-kedvezmény, illetve a Winelovers ősszel induló webshopjához kapcsolódó kedvezmények. Ezen felül minden kitöltő részt vesz a júliusi sorsoláson, ahol a nyeremények összértéke egymillió forint. A díjak egyebek mellett: Wellness-hétvége a Grand Hotel Glorius****-ban, Wellness-hétvége az Ambient Hotel & Aroma SPA****Sikondában, Borháló Megapack 30 liter borral, tanfolyamok a Borkollégiumban.

 

A kérdőív kitölthető a http://nagyborteszt.hu/ oldalon.

 


Cikkajánló
- Szüreti Gördülő Dűlők a Villányi borvidéken
- Közösségünk, közös jövőnk
- A Lidl a legmagyarabb kiskereskedelmi lánc
- Somlói Juhfark Ünnep 2019
- Különleges közösségi boros kóstoló a Dunán

SPECIA Kommunikációs Ügynökség 1134 Budapest Botond utca 12. +3630 9994299 info@specia.hu online kommunikáció webmarketing