Egy új sörmárka, ami a design nyelvén szól hozzánk

2019.10.25. | Kategóriák: teljes cikkgyűjtemény, Hírek

A hübris egyedüli magyar sörként képviselte hazánkat a legjelentősebb nemzetközi ital expón és a legnevesebb hazai design mustrán. A székesfehérvári márka, a hübris arculatát nemcsak a legkúlabb budapesti vendéglátóhelyek hűtőiben lehet megcsodálni. Ősszel a Magyar Formatervezési Díj bírálóbizottságának is elnyerte tetszését és az alkotók pályamunkájukkal idén egyedüli sörmárkaként és fogyasztási cikként meghívást nyertek a kapcsolódó kiállításra. 

A gyártó ezzel egy lépéssel közelebb került célja eléréséhez, vagyis, hogy minél szélesebb körhöz eljuttassa az ipari gyártással és színvonallal szembemenő kraft minőségű, minimalista söreit.

A Design Week keretein belül idén 40. alkalommal lehetett pályázni a Magyar Formatervezési Díj elismerésre, melyre ezúttal is többszáz pályamunka érkezett. A minden évben nagy érdeklődésnek örvendő verseny 2019. évi kiállításán a bírálóbizottság által legjobbnak ítélt pályamunkák kaptak helyet, hogy a nagyközönség élőben és legnívósabb kiadványukban is megcsodálhassa őket.

hübris - egy új sörmárka, ami a design nyelvén szól hozzánk. HOL Magazin 2019.

A hübris nem egy átlag sör, különösen nem a fővárosi éjszakában. A hazánk egyik legmodernebb főzdéjében készülő klasszikus ipa, búza stout és pils sörök a hagyományos ízjegyeket a legkorszerűbb eljárással párosítva hirdetik. Az új sörök minimalista, színkódolt arculata a maga egyszerűségében tűnik ki a sokszor túlrajzolt címkezajból és enged teret a palackokban rejlő lényegnek.

Az egyre zsúfoltabb hazai sörpiacon kitűnni ma már nem könnyű, ezt sikerült egy újabb elismeréssel legyőznie az egyik legfiatalabb sörfőzdének. A hazai gyártók mostanra európai szinten is versenyképes söröket dobnak piacra, és szép számmal jelennek meg és válnak országosan elérhetővé a különböző diszkont láncok és szupermarketek polcain. A szektor virágzását támasztja alá az is, hogy a hübris egyedüli magyar sörként megjelent Európa legnagyobb alkoholos italokkal foglalkozó expo-ján, Berlinben (https://www.barconvent.com/en/). A sokszáz kiállító között példásan helytálló csapat egyhetes szereplése során megannyi pozitív visszajelzést és tanácsot kapott útravalóul a márka további hazai és nemzetközi előretöréséhez.

hübris - egy új sörmárka, ami a design nyelvén szól hozzánk. HOL Magazin 2019.

A hübris azonban a sikerektől megszédülve sem akar több lenni, mint ami: egy egyszerű sör, letisztult ízvilággal, amihez nem kell apropó, hogy felpattintsunk egyet. Az egyedi narratívát a márka az egyszerű és néhol akár megosztó kampányokkal övezett kommunikációban találta meg. Céljuk, hogy demokratizálják a hazai craft sörkultúrát, vagyis mindenki számára elérhetővé tegyék a minőségi sörfogyasztást. 

 ###

 

A márkáról

A hübris egy budapesti főzőházban indult útjára, ami a végső szortiment kialakítását követően végre nem csak a belvárosi craft beer bar-ok pultjaiban és kiemelt értékesítési pontokon, hanem országszerte valamennyi Interspar hipermarketben is elérhető. A kezdetben gerillafőzdeként működő vállalkozás egy nyertes pályázatnak köszönhetően idén szintet tudott lépni: 2000 literesre bővített főzőkapacitásával már nyolc különböző craft minőségű sörrel van jelen a hazai piacon, melynek köszönhetően nemcsak minőségben, hanem mennyiségben is képes új dimenziót nyitni kézműves sörök világában eddig kevésbé jártas fogyasztók számára.


Cikkajánló
- Naptárba beírni: Fürdőszoba és Otthoni Wellness Kiállítás!
- Bormesterek találkozója üzemavatóval és díjátadóval a Somlón
- Határtalan Kárpát-medencei borünnep a Festetics Palotában december 7-én
- A XIXO téli jegesteájával fehér lesz a karácsony
- Elindult a nevezés a Central European Beer Awards Nemzetközi Sörversenyre

SPECIA Kommunikációs Ügynökség 1134 Budapest Botond utca 12. +3630 9994299 info@specia.hu online kommunikáció webmarketing