Divatbemutatót rendeznek a Gellért fürdőben

Az 1940-es, 1950-es évek strandöltözékei által ihletett fürdőruhákból rendeznek nagyszabású divatbemutatót a Gellért fürdőben augusztus 29-én.
A Budapest Gyógyfürdői és Hévizei Zrt. a Sonia Produkciós Kft. május 1-jén írt ki pályázatot a Gellért, a divat strandja! 2013 címmel, amelyre olyan, az 1940-es, 1950-es évek stranddivatja által ihletett, 2-3 darabból álló modern fürdőruha kollekciókkal lehetett nevezni, amelyek vonalvezetése, alapanyaga és színvilága a régi korokat idézi.

A szakmai előzsűri 20 tervező munkáját, azaz 60 öltözetet választott ki a beérkezett tervek közül, ezeket mutatják be a nagyszabású divat-show keretében a fürdőben. Az este különlegessége, hogy a kifutó a külső medence vize fölött helyezkedik majd el és az esemény vendégmodelljei a Széchenyi Bank FTC vízilabdacsapat játékosai lesznek.

Nemcsak új tervezők munkái láthatók majd az estén, de Tóth Bori is bemutatja legújabb kollekcióját a Maison Marquise, azaz a "Márkinő Háza" új márkanév alatt, valamint a Pelso különleges minőségű, stílusos fürdőruhái is szerephez jutnak; a Colours kollekciót a színek és a szabásvonalak határozzák meg, a Pelso for Our Style kollekciót pedig a 40-es évek Riviérája inspirálta.

 

MTI 2013. augusztus 11., vasárnap 6:01


Cikkajánló
- II. Országos Képzőművészeti Filmnapok
- VINO Bor és Zene Ünnep 2020.
- Budapest Borfesztivál Limited - 2020 egy kivételes évjárat!
- Aranytíz 2020 szeptember
- Farmer Expó: állatbemutatókkal fűszerezve

SPECIA Kommunikációs Ügynökség 1134 Budapest Botond utca 12. +3630 9994299 info@specia.hu online kommunikáció webmarketing