Díjnyertes magyar pezsgő a világ legnagyobb pezsgőversenyén

2011.12.09. | Kategóriák: Bor, teljes cikkgyűjtemény, Hírek

A Szent István muskotályos pezsgő aranyérmes lett a világ legnagyobb pezsgőversenyén, a Franciaországban 9. alkalommal megrendezett Effervescents du Monde nevű versenyen.
A Budapesten tartott csütörtöki sajtótájékoztatón az is kiderült, hogy a Royalsekt termékét emellett az a megtiszteltetés is érte a 24 ország 554 pezsgőjét felvonultató versenyen, hogy a legjobb 10 pezsgő közé is beválasztotta a szakmai zsűri. A legfinomabbak közé a magyar mellett francia, argentin, spanyol és olasz pezsgő került.

"Három éve vettük meg az izsáki pezsgőgyárat, az azóta eltelt időszakban megtízszereződött az eladásunk" - mondta Ungor Erik vezérigazgató, aki arról is beszámolt, hogy ezzel a muskotályos fajtával már tavaly is indultak a versenyen, akkor ezüstérmes lett, most pedig rozé pezsgővel is képviseltették magukat, amely szintén ezüstéremmel "mutatkozott be".

A számos más terméket, így üdítő- és energiaitalokat is gyártó cég vezetői szerint a siker kulcsa, hogy a hagyományt ötvözték a korszerűséggel, ugyanis "a Royalsekt száz százalékban magyar tulajdonú vállalkozásként száz százalékban magyar alapanyag felhasználásával a több évszázados izsáki szőlő- és borkultúra hagyományaira támaszkodva érte el ezt a sikert".

Ungor Erik elmondta, hogy három éve 90 embernek adtak munkát, jelenleg már 300-nak. A jövőbeni tervekkel és fejlesztésekkel kapcsolatban pedig megjegyezte, ha jogszabályi szinten jövő évben tisztázódik a hungarikum fogalma, akkor szeretnék, ha bekerülne ebbe a muskotályos pezsgőjük, továbbá nemrég megvették az izsáki Biczó csárdát, amellyel bővítik a gyárat. Hozzátette, az eddig meglévő ötféle - édes, extra száraz, vörös, rozé és muskotályos - pezsgőből álló Szent István márkanév alatt futó termékcsalád egy hatodik taggal, az extra száraz nyerspezsgővel bővül.

MTI 2011. december 8., csütörtök 16:52


Cikkajánló
- PultAlól 4. - Hol volt hol nem volt
- 10 éve együtt a Badacsonyi Borvidék Budapesten is
- Japán konyha és magyar bor: az igazi nyerő páros
- A klímaváltozás egyik nyertese lehet a kékfrankos?
- Újdonságokkal debütál a Winelovers Grand 2020. február 1-én

SPECIA Kommunikációs Ügynökség 1134 Budapest Botond utca 12. +3630 9994299 info@specia.hu online kommunikáció webmarketing