DÍJAT KAPOTT AZ ORSZÁG LEGJOBB SZÜLÉSZETE

2016.02.26. | Kategóriák: teljes cikkgyűjtemény, Hírek, Életmód

Immáron negyedik alkalommal adományozott „Díj a Törődésért” elismerést a KRIO Családi Őssejtbank a kismamák által legjobbnak tartott hazai szülészetnek. A díjat a 2015-ben szerződést kötött ügyfelek értékelése alapján osztotta ki az intézet. A kismamák által kitöltött elégedettségi kérdőíveken legjobbnak értékelt kórház szülészete kétmillió forint értékű egészségügyi berendezést vásárolhat a KRIO jóvoltából.

A Díj a Törődésért elismerést a KRIO Családi Őssejtbank 2012-ben alapította, amellyel az ügyfelei által az országosan legjobbnak ítélt szülészetet szeretné elismerésben és támogatásban részesíteni. Az elmúlt három évben több ezer újdonsült anyuka mondta el véleményét, az ő szavazataik alapján hirdettük ki a nyertest minden évben. 

Az elégedettségi kérdőívek alapján a kismamák 2015-ben az Uzsoki Utcai Kórház szülészeti osztályát tartották a legalkalmasabb környezetnek a szüléshez. Fontos kiemelni, hogy ez nem csak a technológiai és infrastrukturális adottságokat jelenti, hanem az orvosok, az ápolók és a kórházi személyzet kiemelkedő teljesítményét is, a dolgozók felkészültsége, segítőkészsége és az egészségügyi szolgáltatások minősége alapján.

Krio Intézet Díj a törődésért. HOL Magazin 2016. 

A kérdőív kitöltésével az édesanyák hozzájárulhatnak az általuk kiválónak ítélt intézmény elismertségének növeléséhez, és hozzájuttathatják egy értékes gyógyászati berendezéshez is.

A KRIO Családi Őssejtbank számára rendkívül fontos, hogy a kismamák, édesanyák mindenhol a lehető legmagasabb szintű ellátást kapják, ezért hirdetjük meg évről évre a „Díj a Törődésért” programot.

 


Cikkajánló
- A rántott csirkemell az elsőszámú frissensült
- Tojásból lesz a csoda!
- A fogyasztók szavaztak: ilyen lett Az Ország Salátája
- Zöldséges sült hal lett a tökéletes családi vacsora
- II. Országos Képzőművészeti Filmnapok

SPECIA Kommunikációs Ügynökség 1134 Budapest Botond utca 12. +3630 9994299 info@specia.hu online kommunikáció webmarketing