Budapest a cannes-i nemzetközi ingatlan-szakkiállításon

2017.03.16. | Kategóriák: teljes cikkgyűjtemény, Hírek

Eddigi legnagyobb standjával vesz részt Budapest a franciaországi Cannesban megnyílt nemzetközi ingatlanpiaci szakkiállításon, a MIPIM-en, hogy felhívják a befektetők figyelmét a magyar főváros ingatlanfejlesztési lehetőségeire - tájékoztatott a fővárosi önkormányzat, a Nemzeti Befektetési Ügynökség (HIPA) és az Ingatlanfejlesztői Kerekasztal Egyesület (IFK).

A MIPIM-en március 14-17. között 90 ország 2600 kiállítója vesz részt, 50 város képviselteti magát saját standdal. A négynapos kiállításra 23 ezer szakmai látogatót várnak.

A tájékoztatás szerint a tavalyi magyar jelenléthez képest nagy előrelépés, hogy Budapest jelen van a központi konferenciaprogramban.

A Budapest-standon mutatkoztak be a MIPIM Awards díjra esélyes Liget Budapest Projekt, a 2017-es FINA Világbajnokság helyszínei, illetve a legnagyobb hazai ingatlanfejlesztőket tömörítő IFK tagjainak fejlesztései. Az érdeklődők előtt ismertették a hosszú távú városfejlesztési koncepció kiemelt projektjeit és a HIPA által népszerűsített ingatlan- és turisztikai projekteket - hangsúlyozták.

A közlemény idézi Szalay-Bobrovniczky Alexandrát, Budapest főpolgármester-helyettesét, aki kiemelte annak jelentőségét, hogy a nemzetközi befektetői környezettel megismertessék a magyar főváros jövőképét.

Március 16-án este, az ünnepélyes díjátadón derül ki, hogy elnyeri-e a Liget Budapest Projekt az "ingatlanszakmai Oscarnak" nevezett díjat - jelezték a közleményben.

A MIPIM Awards-ra idén a különböző kategóriákban 214 nevezés érkezett 46 országból. A Liget Budapest Projekt a legnagyobb és legátfogóbb fejlesztéseket bemutató kategória, a Best Futura Mega Project keretein belül került a négy legjobb projekt közé - egy japán, egy orosz és egy brazil fejlesztés mellett - egyedüli, vagyis a legjobb európai projektként - áll a tájékoztatásban.

 

 

 

 

MTI 2017. március 14., kedd 17:23


Cikkajánló
- A Liget Budapest óriási sikere
- Könnyedén a kilók ellen
- Szállodaszövetség: megvalósítható a bérek emelése a turizmusban
- Turisztikai ügynökség: meg kell duplázni a turisztikai szektor átlagjövedelmét
- A Destillata magyar nemzeti nyertese az Agárdi Pálinkafőzde

SPECIA Kommunikációs Ügynökség 1134 Budapest Botond utca 12. +3630 9994299 info@specia.hu online kommunikáció webmarketing