Borbély Családi Pincészet és Vendégház Badacsonytomaj

2018.03.28. | Kategóriák: Bor, teljes cikkgyűjtemény, Hírek, Turizmus

Profizmus és vendégszeretet kéz a kézben jár itt....
Amikor meghívást kaptunk a badacsonyi study tourra, szálláshelyek sorából választhattunk. Híres szállodák, weelness létesítményekkel gazdagított hotelek is ott sorakoztak - mi mégis Borbélyék mellett döntöttünk. Azt gondoltuk, aki jó bort ad, abban meg lehet bízni. Nem csalódtunk!

A pincészet badacsonytomaji vendégháza családias vendéglátással várt minket. A szőlősorok mögött magasodó épület 5 hálószobával, nagy nappalival, felszerelt konyhával akár kisebb baráti társaságok, nagyobb családok számára is jó megoldás lehet a Badacsony környékét megismerni akaró kirándulások bázisaként. Nekünk 3 napig vált otthonunkká. Köszönjük ezt a vendégltóinknak, akik valóban mindent megtettek azért, hogy jól érezzük magunkat!
A vendégszeretet, a személyes kapcsolat miatt elhittük, hogy itt szeretnek minket.

Borbély Családi Pincészet. Badacsonytomaji Vendégház. HOL Magazin 2018.

A reggeliket rendre itt költöttük el. Nagyon elégedettek voltunk. Házi disznószármazékok, friss kenyér, zöldségek - mi egyebet kívánhatnánk? Frissen főtt kávéval, igény szerint a házi szörpökkel vagy a pompás boraikkal tették teljessé a választékot.

A szálláshelyek alatt frissen kialakított borszaküzlet, mögötte cca 60 fős rendezvényterem található. Ez utóbbi a saját borrendezvényeik, kóstolóik, vacsoráik szokott helyszíne. A hely jellegéhez igazított berendezéssel, légtechikával ellátva számos rendezvénytípusnak adhat ideális hátteret.

Végül a borok. Bár nem ittuk végig Borbélyék teljes szortimentjét, a megkóstolt tételek mind tetszettek. A Rózsakő, a dűlőszelektált Olaszrizling, a Kéknyelű Selection kivételesen szép tételek, érdemesek a figyelemre. A Bácshegy, a Kőmagas a hétköznapokat teheti szebbé. Szerettük mindet.

Remek borok a Borbély Családi Pincészet badacsonytomani vendégházában. HOL Magazin 2018.

Valaha ez a környék volt az ország kocsmája. Mára a helyzet jelentősen megváltozott. Amíg ilyen emberek kezében van Önnön sorsuk és a borvidék jövőjének irányítása, nem aggódom Badacsony jövője miatt.

Cikkajánló
- Párizs meglepő titkai a bölcsek kövétől az Operaház fantomjáig!
- Hőség - Még népszerűbb a Balaton a nagy melegben
- Turisztikai Ügynökség: csökkent a turizmus szezonalitása és területi koncentráltsága
- Harmincnégy balatoni strandon loboghat Kék Hullám Zászló
- Guller Zoltán: az új turisztikai ország márkát a világ turizmus napján jelentik be Budapesten

SPECIA Kommunikációs Ügynökség 1134 Budapest Botond utca 12. +3630 9994299 info@specia.hu online kommunikáció webmarketing