Beszáll az e-kereskedelembe Váradi József

2020.12.09. | Kategóriák: Bor, teljes cikkgyűjtemény, Hírek

BAR:24 néven online borbárt indít Váradi József, a Wizz Air vezérigazgatója, a mádi Juliet Victor pincészet tulajdonosa több magánbefektetővel összefogva több száz millió forintot fordított a vállalkozás beindítására. Az új webshop az ország egész területén házhoz szállítja a megrendelt termékeket, Budapesten és környékén akár 4 órán belül....

...országosan 24 órán belül megkaphatják rendelésüket a fogyasztók és már az induláskor is több száz bor közül válogathatnak a vásárlók. A kiszállítás mellett országszerte több mint 700 átvételi pontra kérhetik a kiválasztott borokat a vevők.

A vásárlási élményre építő, gyors és hatékony alternatívát kíván adni a fogyasztóknak a most induló BAR:24 online borbár. A már induláskor is többszázféle hazai bort kínáló webshop letisztult, intuitív felhasználói felülettel támogatja a gyors és egyszerű vásárlást, miközben élményt, információt és ajánlásokat is ad a megfelelő bor kiválasztásához, segítve ezzel a kezdő borfogyasztókat is az eligazodásban a borok világában.

A felmérések szerint internetes vásárlás során a gyors kiszállítás, a kiváló árak, a kényelmes, élményszerű vásárlási folyamat és a könnyű, hatékony keresés a legfontosabb szempontok. A BAR:24 felületét és szolgáltatását ezen tényezők maximális figyelembevételével alakították ki. Az online borbárból rendelt borokat az ország egész területén házhoz szállítják, átlagosan 24 órás szállítási idővel, Budapesten és környékén pedig 4 órán belül is megkaphatják rendelésüket a fogyasztók. A gyors kiszállítás érdekében a BAR:24 több jelentős tapasztalattal és kapacitással bíró logisztikai szolgáltatóval dolgozik együtt. A házhoz szállítás mellett országszerte több mint 700 átvételi pontra is kérhetik a kiválasztott borokat a vevők. A minél gyorsabb kiszolgálás érdekében a BAR:24 saját raktárral rendelkezik Budapest belvárosában.

 BAR24 Váradi József online borkereskedése. HOL Magazin 2020.

A BAR:24-et Váradi József, a Wizz Air vezérigazgatója, a mádi Juliet Victor pincészet tulajdonosa alapította több magánbefektetővel összefogva. „Az a tapasztalatom, hogy Magyarországon már nagyon jó minőségű borokat tudunk készíteni, abban viszont még van mit tanulnunk, hogy hogyan lehet azokat eladni. A változó fogyasztási trendekhez alkalmazkodva döntöttünk az online értékesítés mellett és nem titkolt szándékunk az sem, hogy szeretnénk hozzájárulni a hazai borkultúra erősödéséhez. Ezt az új, kényelmes vásárlási lehetőség mellett azzal is támogatjuk, hogy rengeteg információt adunk a felhasználóknak, amelyek segítenek a tájékozódásban, illetve abban, hogy az ízlésükhöz vagy az alkalomhoz leginkább illő bort válasszák ki” - mondta el Váradi József.

Az online boráruház elindítására több száz millió forintot fordítottak a befektetők, és adott a biztos anyagi háttér a további fejlesztések és növekedés finanszírozására. „A választék kialakítása során arra törekedtünk, hogy minél szélesebb igényeket fedjünk le, és természetesen fontos szempont volt, hogy minőségi borok kerüljenek a kínálatba. Nagyon alaposan felmértük a piacot és elmondhatom, hogy az áraink versenyképesek lesznek, és arra számítok, hogy ez a versenyképesség a jövőben erősödni fog az értékesítési volumen növekedésével, így a kényelem és gyorsaság mellett még megtakarítási lehetőséget is kínálunk majd vásárlóinknak. A BAR:24 kínálatában egyelőre csak borok szerepelnek, de terveink szerint hosszabb távon további alkoholos italokkal bővítjük majd a választékot” - tette hozzá Váradi József.

 

A BAR:24 december 9-től érhető el a https://bar24.hu/ webcímen.


Cikkajánló
- Par Excellence díjas a badacsonyi Villa Sandahl pincészet
- Kihirdették a Magyar Sommelier Szövetség idei díjazottait
- Libamájról és borokról. Szöghy Ottó ajánlásai
- Beszáll az e-kereskedelembe Váradi József
- Balaton-felvidéki Nemzeti Park védjegyet nyert a Folly levendula szörpje

SPECIA Kommunikációs Ügynökség 1134 Budapest Botond utca 12. +3630 9994299 info@specia.hu online kommunikáció webmarketing