Belvárosi Gasztrosétány Budapesten

A magyar termelőké, gasztronómiai termékeké, különleges és hagyományos magyar ételeké és italoké lesz a főszerep péntektől négy hónapon át a fővárosi Erzsébet téren a Belvárosi Gasztrosétány programsorozata keretében.

Necz István, a rendezvénysorozat főszervezője a hétfői beharangozó sajtótájékoztatón azt mondta: ez lesz az első olyan rendezvény, amely ennyi időn át, ilyen sok magyar termelőnek és magyar terméknek biztosít bemutatkozási lehetőséget. A négy, különböző témák és ételek köré szerveződő hónap alatt összesen több mint kétszáz kiállító fordul meg a téren, havonta egyszerre 50-60 kiállító termékeit kóstolhatják meg a látogatók.

Novemberben a Belvárosi Liba és Újbor Fesztivál, decemberben a Belvárosi Karácsony, januárban a Belvárosi Disznótor, februárban a Belvárosi Sajtfesztivál várja az érdeklődőket a programsorozat keretében. A hagyományos és különlegesebb magyar ételek mellé a magyar borvidékek borait, magyar pálinkákat, söröket, sőt, halloween alkalmából sütőtöksört is kóstolhatnak a vendégek.

A "street food utcává" váló Erzsébet téren színpadi műsorok és fűtött teraszok is várják a vendégeket. Hétvégente pedig a Fröccsterasz első emeletén termelői piacot alakítanak ki, ahol további mintegy negyven termelő portékája közül válogathatnak az érdeklődők. Itt minden alapanyag megvásárolható lesz a Gasztrosétányon fogyasztható ételekhez - ígérték a szervezők.

Péntektől kezdődően a hét minden napján látogatható lesz a Budapest Anno terasz régiségvására is, ahol antik, retró és kortárs, elsősorban Budapesthez köthető kincsekre bukkanhatnak az érdeklődők.

 

 

MTI 2014. október 27., hétfő 17:11


Cikkajánló
- Nyolcadik alkalommal szervez Sajtmustrát a Magyar Sajtkészítők Egyesülete
- 29. Farmer Expó: az akarat diadala
- Elmarad a Séf Fesztivál Tihanyban
- Sztárokkal jön az I. Séf Feztivál Tihanyban
- Hazai termelők támogatásával valósul meg a Séf Fesztivál

SPECIA Kommunikációs Ügynökség 1134 Budapest Botond utca 12. +3630 9994299 info@specia.hu online kommunikáció webmarketing