A szőlészet és borászat turisztikai lehetőség

2017.10.30. | Kategóriák: Bor, teljes cikkgyűjtemény, Hírek, Turizmus

A szőlészet és borászat turisztikai lehetőséget jelent, az ágazat célja a minőséget képviselő borturizmus fejlesztése - hangsúlyozta Zilai Zoltán, a Magyar Borakadémia elnöke hétfőn az M1 aktuális csatornán.

Kiemelte: a borturizmus segíti meghatározni a táj identitását, jó marketing eszköz, ugyanakkor a borok fontos szerepet játszanak a vendéglátás megújulásában is.

Légli Ottó, a Hegyközségek Nemzeti Tanácsa elnöke a műsorban beszámolt arról, hogy több szakmai szervezettel közösen hagyományteremtő szándékkal megrendezték az első országos szőlész-borász konferenciát, hogy rendszeres fórumot teremtsenek a szakma előtt álló feladatok megbeszélésére.

A tavaly elfogadott stratégiában kimondták, meg kell újulnia a szakmának - hívta fel a figyelmet Légli Ottó, aki szerint a szőlész-borász szakma nyitott az új eredményekre, a megújulás alapja pedig a világszínvonalú tudás.

 

 

 

 

MTI 2017. október 30., hétfő 19:25


Cikkajánló
- A rántott csirkemell az elsőszámú frissensült
- Tojásból lesz a csoda!
- A fogyasztók szavaztak: ilyen lett Az Ország Salátája
- Zöldséges sült hal lett a tökéletes családi vacsora
- II. Országos Képzőművészeti Filmnapok

SPECIA Kommunikációs Ügynökség 1134 Budapest Botond utca 12. +3630 9994299 info@specia.hu online kommunikáció webmarketing