A Sixt limuzin szolgáltatása lett Európa legjobbja

• A Sixt limuzin szolgáltatása elnyerte a World Travel Awards díját, mint Európa legjobb sofőrszolgáltatása
A 2013-as antalyai gálán a Sixt limuzin szolgáltatása sorozatban már harmadszorra nyerte el a World Travel Awards (WTA) díját, melyet a turizmus szektor Oscarjaként is emlegetnek. Ez alkalommal a Sixt kiemelkedő szolgáltatásain belül a limuzin- és sofőrszolgáltatást ismerték el a legjobbnak. 

A díj megítélésének alapjául az állandó, kiemelkedő színvonalon teljesítő szolgáltatások és a megbízható rendelkezésre állás szolgált.

A Sixt limuzin szolgáltatása üzleti utazók számára egyedülálló lehetőséget jelent fontos utazásaik alkalmával, emellett gyakori, hogy az üzleti élettől független események is szerves részét képezik az igénylők sorának: különféle rendezvényeken, reptéri transzferek esetében, valamint városnéző túrákon is előszeretettel veszik igénybe az ügyfelek a Sixt limuzin szolgáltatásait. Felső kategóriás gépkocsikkal és speciálisan képzett sofőrökkel áll a limuzin szolgáltatást igénybe vevő ügyfelek rendelkezésére a Sixt. A szolgáltatás Európa-szerte elérhető és akár repülőtéri transzferről, akár “vörös szőnyeges” megjelenésről van szó, a VIP ügyfeleik is joggal számíthatnak a Sixt megbízható szolgáltatásaira.

Az üzleti élet résztvevői is kiemelkedő és teljes körű szolgáltatást vehetnek igénybe a Sixt-től, mellyel bármilyen fontos üzleti tárgyalásra kényelmesen és időben érkezhetnek. Nagy eseményeken akár több mint 100 sofőrrel rendelkező gépkocsi flotta is segítheti a mobilitást. Az Emirates légitársaság üzleti és első osztályú utasai is rendszeresen élvezik a Sixt sofőrszolgáltatását: a repülőtérről a városba történő sofőrös útjukat ingyenesen biztosítja a Sixt.

Michael Schneider, a Sixt Limuzin Szolgáltatás vezetője: Nagy megtiszteltetés számunkra, hogy a WTA európai díját magunkénak tudhatjuk. Ugyanakkor fontos motivációs értékkel is bír ez a díj számunkra annak érdekében, hogy a jövőben is fenntartsuk világszerte elismert szolgáltatásaink magas minőségét. Szeretném külön is megköszönni munkavállalóink és partnereink közreműködését, akik aktív részt vállaltak a Sixt limuzin és sofőr szolgáltatásának létrejöttében. A díjat egyfajta visszaigazolásnak is tekintjük, miszerint első osztályú és megbízható szolgáltatást nyújtunk ügyfeleink számára, mely teljes mértékben megfelel elképzeléseiknek és kielégíti felmerülő igényeiket.

„Itthon is nagy örömmel fogadtuk a díj elnyerésének hírét, mivel már évek óta elérhető nálunk is a Sixt limuzin szolgáltatása.“ – mondta Dévai Gábor, a Sixt Magyarország ügyvezetője.

„Tapasztalataink alapján egyre nagyobb az érdeklődés a limuzin adta kényelmi szolgáltatások iránt, melyet elérhető áron biztosítunk ügyfeleink részére. A sofőrszolgáltatás még inkább létjogosultságot nyert a taxis díjszabás drasztikus megemelkedésével, az utóbbi időben erőteljes fellendülés érzékelhető ezen területen. Legyen szó szabadidős programról, vagy fontos partnertalálkozóról, a sofőrszolgáltatás igénybevételével a közlekedés terhét levesszük ügyfeleink válláról.“

 

A Sixt – ről:

A Sixt AG (székhelye Pullach, München közelében) egy nemzetközi integrált mobilitási szolgáltató. A céget 1912 – ben alapították partnereivel. Ma már több mint 105 országban képviselteti magát. Az autókölcsönzés piacvezetője Németországban és Ausztriában, valamint az egyik legnagyobb teljes körű lízingszolgáltatást nyújtó vállalat. A Sixt Csoprt 2012 – ben közel 1,6 milliárd eurós forgalmat bonyolított le, illetve a dolgozók száma ma már meghaladja a 3,000 főt világszerte.

www.sixt.de

A Sixt Magyarország a német Sixt AG franchise partnereként a legmagasabb minőségi elvárásoknak is megfelelő autókölcsönző szolgáltatást nyújt ügyfelei számára Magyarországon. A Sixt rent a car 1999 óta szereplője a magyar gépjármű-kölcsönző piacnak. A Sixt car rental szolgáltatásunk keretében jelenleg 300 bérautó áll ügyfeleink rendelkezésére.

A szigorú Sixt elvárásoknak megfelelően rövid távú autókölcsönzési szolgáltatásunk keretében Magyarországon is ugyanazt a magas színvonalú és kedvező árú szolgáltatást nyújtjuk ügyfeleinknek, mint a világ bármely más pontján működő Sixt kölcsönzési pontok. A Sixt bérautó szolgáltatását igénybe vevő ügyfeleink számára egyaránt garantáljuk, hogy mindig új és kifogástalan állapotú, keveset futott, a technikai újításokat követő autó áll rendelkezésükre.

A Sixt Magyarország eredményességét és szolgáltatásainak minőségét mutatják azok az elismerések, amelyekben az elmúlt években részesült. A vállalat pozitív hírneve elismeréseként 2008-ban, 2010-ben és 2011-ben elnyerte a Superbrands díjat. 2011-ben a Magyar Autókölcsönzők Szövetsége elsőként a Sixtnek adta át az InterCert Kft. által tanúsított Kiváló Minősített Szolgáltató Tanúsítványt. 2012-ben elnyerte a cég a Business Excellence díjat is. A cég tartós bérlet üzletága pedig 2007-ben elért eredményei alapján kiérdemelte a Leggyorsabban Fejlődő Sixt Leasing Partner címet a Sixt AG akkori 85 partnerországa közül.

www.sixt.hu


Cikkajánló
- A rántott csirkemell az elsőszámú frissensült
- Tojásból lesz a csoda!
- A fogyasztók szavaztak: ilyen lett Az Ország Salátája
- Zöldséges sült hal lett a tökéletes családi vacsora
- II. Országos Képzőművészeti Filmnapok

SPECIA Kommunikációs Ügynökség 1134 Budapest Botond utca 12. +3630 9994299 info@specia.hu online kommunikáció webmarketing