A Red Bull Air Race jelentősen hozzájárul a magyar turizmus sikeréhez

2018.06.22. | Kategóriák: teljes cikkgyűjtemény, Hírek, Turizmus

A Red Bull Air Race világbajnokság budapesti futama 2004 óta a turizmus és Magyarország turisztikai országmárkája szempontjából is jelentős hasznot hoz az országnak - közölte a Magyar Turisztikai Ügynökség (MTÜ) pénteken.
A tájékoztatás szerint a versenyre kilátogató külföldi vendégek 70 százaléka kimondottan a verseny miatt érkezik Magyarországra.

Az MTÜ hangsúlyozta: a KPMG Tanácsadó Kft. tanulmánya szerint a magyar államháztartás a rendezvénynek köszönhetően körülbelül 13 milliárd forint adóbevételhez jut, Magyarország GDP-jéhez mintegy 20 milliárd forinttal, a bruttó kibocsátáshoz pedig mintegy 60 milliárd forinttal járul hozzá az esemény.

A világbajnoki futam televíziós közvetítéseit több mint 17 millió néző látja világszerte. Mivel a rendezvény Budapest szívében, annak egyik legszebb részén zajlik, a közvetítésekben látogatásra érdemes úti célként mutatják be fővárost. Az országmárka építésén túl a Red Bull Air Race versenyszéria médiaértéke eléri a 15 millió eurót - áll a közleményben.

Az idén június 23-án és 24-én rendezik a műrepülő világbajnoki sorozat budapesti viadalát, amely az idei vb negyedik állomása.

 

 

 

 

MTI 2018. június 22., péntek 19:39


Cikkajánló
- Az életmentés nem állhat meg! Adj vérplazmát!
- Eldőlt, melyek Magyarország legjobb kenyerei
- Még több zenei élmény a Nemzeti Filharmonikusoktól
- Színház még nincs, bisztró már van: megnyitott az Átrium Bisztró
- 2020/21 az újramuzsikálás évada a Nemzeti Filharmonikusoknál

SPECIA Kommunikációs Ügynökség 1134 Budapest Botond utca 12. +3630 9994299 info@specia.hu online kommunikáció webmarketing