A Lavazza az Orbico Hungary-t választotta

2019.07.22. | Kategóriák: teljes cikkgyűjtemény, Hírek

Az olasz Lavazza és az Orbico Hungary Kft. együttműködési megállapodást írt alá, így 2019. november 1-jől az Orbico Hungary a Lavazza új magyarországi forgalmazója.
A szerződés a kiskereskedelemi és a Horeca csatornákon keresztül történő disztribúcióra vonatkozik. 

A megállapodás aláírásával egy új szakasz kezdődik a Lavazza márka hazai fejlesztésében, amelynek célja, hogy minden szegmensben célzottabb piaci megközelítéssel, innovációval és új termékekkel növelje a Lavazza fogyasztók számát. A megállapodás egyben további növekedési tervet is jelent a Lavazza számára, amely jól mutatja a cég elkötelezettségét egyik fontos piaca, Magyarország iránt.

Mauro Mantovani, a Lavazza Csoport globális megfelelőségért felelős vezetője kifejtette: „Nagyon boldogok vagyunk, hogy olyan megbízható és professzionális partnerrel kezdhetjük meg az együttműködést, mint az Orbico Hungary. Magyarország stratégiai jelentőségű piac a számunkra, ezért a jövőben még intenzívebben kívánjuk folytatni üzleti tevékenységünket, és a korábbinál még közvetlenebb eszközökkel erősítjük a marketing tevékenységünket, valamint célunk további partneri együttműködést kiépíteni helyi kávés szakértőkkel. A Lavazzának globális prémium márkaként továbbra is az a küldetése, hogy megismertesse a világgal az autentikus olasz kávézás élményét, vállalva – az összes kategóriában és az értékesítési csatornán belül – a piaci megmérettetést. A márkánk kulcsszava a minőség – bárhol, bármilyen formában valósítsuk is meg üzleti céljainkat.”

Az Orbico Hungary Kft. jelentős FMCG-tapasztalattal rendelkező disztribúciós cég, amelynek értékesítési portfóliójában számos világszerte ismert, minőségi márka található meg. Az Orbico Hungary Kft. arra törekszik, hogy a megfelelő disztribútori megoldás kiválasztásával, valamint a legmagasabb szintű üzleti gyakorlat alkalmazásával lehetővé tegye a Lavazza ambiciózus terveinek elérését és a piaci részesedésének növelését a magyar piacon.

A Lavazza és az Orbico Hungary Kft. közötti szerződés kizárólag a kiskereskedelmi és a Horeca csatornákra vonatkozik Magyarországon. A hazai Lavazza termékekről további információ a www.lavazza.com címen olvasható.

A magyarországi Lavazza termékek iránt érdeklődő felek az Orbico Hungary Kft.-vel léphetnek kapcsolatba, e-mailen: info.hu@orbico.com, telefonon: +36207707099 vagy faxon: +3617002187.

Lavazza. HOL Magazin 2019.

 ###

A Lavazzáról: az 1895-ben Torinóban alapított olasz kávépörkölő cég négy generáció óta a Lavazza család tulajdona. A kávépörkölés szegmensében jelenleg a világ legnagyobb szereplői közé tartozó Lavazza Csoport több mint 90 országban van jelen leányvállalatokon és disztribútorokon keresztül. Termelése mintegy 64%-át exportálja. A Lavazza jelenleg közel 4000 embernek ad munkát és a 2018-ban 1,87 milliárd eurós forgalmat ért el. [A Lavazza Csoport a 2018. december 31-i pénzügyi kimutatásaiban a nemzetközi számviteli standardok (IFRS) szerint jelentette bevételeit és saját tőkéjét.]

Működése első éveiben a Lavazza készített elsőként a piacon kávékeveréket, azaz kombinálta egymással a különböző földrajzi térségekből származó kávéfajtákat. A mai napig ez a Lavazza legtöbb termékének a megkülönböztető jegye. A vállalat 30 év tapasztalattal rendelkezik az adagolt kávéfőzőrendszerek és termékek gyártása, illetve értékesítése terén.  Minden piaci szegmensben jelen van: az otthoni, a vendéglátóipari és az irodai kávékészítés terén, ahol az innovatív fogyasztási technológiák és rendszerek használatát állítja középpontba. Ez volt az első olasz vállalat, amely kapszulás kávéfőzőrendszereket kínált.

A Lavazza jelen van a sport világában pl. támogatja a Grand Slam tenisztornákat, valamint a művészet és a kultúra terén, ahol olyan rangos múzeumokkal működik együtt, mint a New York-i Guggenheim Múzeum, a szentpétervári Ermitázs, vagy a Mebourne-i Victoria Nemzeti Galéria.

A Lavazza Csoporthoz tartozik a francia Carte Noire és az ESP (2015-ben és 2017-ben kerültek felvásárlásra), a dán Merrild (2016), az észak-emerikai Kicking Horse Coffee (2017), az olasz Nims (2017) és az ausztrál Blue Pod Coffee Co (2018). 2018 végén a felvásárlásokat követően a cégen belül megalakult a Lavazza Professional üzletág, amely magában foglalja a piacvezető irodai kávé szolgáltatás szegmenst (Office Coffee Sector - OCS), valamint a Flavia és a Klix vending rendszereket. 

További információ: www.lavazza.com 

 ###

Az Orbico:  

Az Orbico Group számos kiváló minőségű globális márka európai forgalmazója, kezdve a szépségápolási termékektől, az élelmiszereken és nem-élelmiszer termékeken, műszaki és elektromos készülékeken át a gyógyszerekig, játékokig, textil termékekig, cigarettáig és motorolaj termékekig.

Az Orbico számos multinacionális társasággal ápol hosszú távú üzleti kapcsolatokat, a márkák széles választékát biztosítva a helyi piacokon lévő vásárlók és fogyasztók számára.

 


Cikkajánló
- Szintet lép a St. Andrea Restaurant esti kínálata
- Tűzijáték páholyból
- Hamburgerrecept egy sztárszakácstól
- Most hétvégén jógafesztivál lesz a Citadellán
- Az első magyar borról szóló mozifilm, a Folyékony arany a CineFesten debütál és versenyez!

SPECIA Kommunikációs Ügynökség 1134 Budapest Botond utca 12. +3630 9994299 info@specia.hu online kommunikáció webmarketing